ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد آدینه هشتجین برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) گفت: ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه با حضور بانوان و فعالان این کانون در مسجد آدینه هشتجین برگزار شد.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه با حضور بانوان و فعالان این کانون در مسجد آدینه هشتجین برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: این برنامه معنوی با سخنرانی امام جماعت مسجد و مداحی و قرائت زیارت خاصه حضرت فاطمه زهرا (س) همراه بود.

 

وی یادآور شد: تبیین نقش و جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در پاسداری از حریم ولایت و تبعیت از ولایت و ذکر مصیبت آن حضرت از جمله مطالبی است که در سخنرانی این مراسم معنوی مطرح شد.

 

نوروزی بیان کرد: توسل به ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) می تواند بسیاری از مشکلات امروزی جامعه را حل کند و باید طبق سلیقه های مختلف به معرفی معصومین بپردازیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) افزود: پختن حلوا و آش نذری و بسته بندی کردن نان برای توزیع در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان از دیگر فعالیت های جنبی در این مراسم معنوی بود که با استقبال بانوان مواجه شد.

 

نوروزی اظهار داشت: این فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در سامانه بچه های مسجد با هدف مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» ثبت خواهد شد.

 

کد خبر 1016816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha