فضاهای سبز شهری از جمله زیرساخت های زندگی سالم در شهرها است

‍ شهردار شهرستان قرچک گفت: فضاهای سبز شهری از جمله زیرساخت های زندگی سالم در شهرها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، محسن خرمی شریف شهردار شهرستان قرچک، در مراسم معارفه نخستین سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و سرپرست امور زیباسازی شهرداری قرچک، حوزه فضای سبز را یکی از مهم ترین حوزه های شهرداری دانست و گفت: واحد های مختلفی از مدیریت شهری است که مردم با آن ارتباط مستقیم ندارند، ولی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با روح و روان مردم ارتباط مستقیم دارد.
وی افزود: شهرداری قرچک برنامه های توسعه شهری را با محوریت توسعه و حفظ فضاهای سبز قرار داده است و عمده برنامه ریزی های اجرایی مدیریت شهری توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز در این زمینه باشد.
شهردار قرچک فضاهای سبز شهری را از جمله زیرساخت های زندگی سالم در شهرها دانست و اظهار داشت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قرچک باید در انجام امور محوله خود دقت کند تا شهروندان از خدمات مدیریت شهری درحوزه فضای سبز و زیباسازی رضایت کامل داشته باشند.
خرمی شریف با بیان اینکه شیوه های اجرایی در این سازمان به روز شود و ایده ها و نوآوری ها به روز در این سازمان بکار گرفته شود، افزود: انتظار ما از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این است که قرچک را زیباتر و سرسبزتر از گذشته ببینیم و شاهد خلق آثار ارزشمند در حوزه سیما و منظر شهری نیز باشیم.
وی در پایان با بیان اینکه ضروری است با برنامه ریزی، هماهنگی و استفاده از نظرات کارشناسان و سرآمدن این حوزه قرچکی زیباتر داشته باشیم، اظهار کرد: حوزه فضای سبز یک حوزه علمی است و مدیرعامل این سازمان باید در این خصوص تجربات خوب و مطالعات علمی داشته باشد تا شهری زیبا و پر نشاط داشته باشم.
گفتنی است، طی مراسمی با حضور محسن خرمی شریف شهردار، خائف معاون خدمات شهری، سید جمال محمدی رئیس اداره حراست شهرداری، خاکباز رییس بازرسی شهرداری، مدیران و کارکنان این سازمان، اکبر نیتی به عنوان نخستین سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و حمیدرضا قاسمی به عنوان سرپرست امور زیباسازی شهرداری قرچک معرفی شدند.

کد خبر 1016834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha