تشدید نظارت بر کیفیت نان در شهرستان شیراز با هدف حفظ سلامت مردم

امیری گفت: شیوه توزیع آرد و کیفیت تولید و عرضه نان در بحران کرونا با تاکید بر حفظ سلامت مردم با تشدید بازرسی ها در شهرستان شیراز مورد نظارت قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (دوشنبه 29 دی) در نشست شورای آرد و نان شهرستان شیراز گفت: با هدف ارتقای کمی و کیفی نان، نظارت بر عملکرد نانوائی های شهرستان شیراز تشدید خواهد شد.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: بدین ترتیب شیوه توزیع آرد و کیفیت تولید و عرضه نان در بحران کرونا با تاکید بر حفظ سلامت مردم با تشدید بازرسی ها در شهرستان شیراز مورد نظارت قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: لازم است برای هر چه بهتر شدن نتیجه این نظارت ها، سازمان‌ صمت، تعزیرات حکومتی، اداره کل غله، اتحادیه نانوایان و شبکه بهداشت شهرستان شیراز همکاری و حضور موثر داشته باشند.

امیری تاکید کرد: سهمیه آرد نانوایی های غیر فعال شهرستان شیراز که به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تعطیل شده اند با رفع نواقص بهداشتی مجددا به آنها تعلق خواهد گرفت و اگر در زمان تعطیلی سهمیه آرد آنها قطع نشده باشد نیز مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

فرماندار شیراز تصریح کرد: نصب تابلوی درج اطلاعات ضروری مانند ساعات کار و تعطیلی نانوائی ها، قیمت و وزن نان و شماره تماس رسیدگی به شکایات مردمی و ... در معرض دید مشتریان ضروری است و سازمان صمت، باید با واحدهای متخلف در این زمینه برخورد قانونی کند.

کد خبر 1016847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha