رایزنی مدیرکل امدادمازندران از فروش تولیدات مددجویان در فرودگاه تا اعزام زائر اولی ها به مشهد

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به سیاست توانمندسازی مددجویان با ارائه آموزش های کارآفرینی و شیوه های ایجاد شغل پایدار، گفت: تلاش داریم با همکاری مدیرکل فرودگاه های مازندران زمینه فروش تولیدات مددجویان در فرودگاه های استان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز (۲۹دی) در نشست با «سعدالله وطن خواه» مدیر فرودگاه های استان مازندران، بیان کرد: هدف از این دیدار تبیین طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» و استفاده از ظرفیت فرودگاه برای اجرای جشن نیکوکاری و تهیه کمک‌های مومنانه در ایام عید و در نهایت همکاری فرودگاه در فروش محصولات و تولیدات مددجویان تحت حمایت انجام پذیرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)مازندران با اشاره به سیاست توانمندسازی مددجویان با ارائه آموزش های کارآفرینی و شیوه های ایجاد شغل پایدار، افزود: در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد و فقر استان را ارائه دادیم و از آنجایی که ظرفیت فرودگاه در بحث تهیه غرفه و به‌فروش رساندن محصولات و تولیدات مددجویی در بحث اشتغال مورد درخواست کمیته امداد استان بود برای تحقق این مهم نیز گفتگویی انجام شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه در این دیدار قرار شد فرم های طرح ایتام و اکرام در اداره کل فرودگاه های مازندران توزیع شود و پس از تکمیل به کمیته امداد تحویل دهند،  اذعان کرد: خوشبختانه مجموعه مسئولان اداره کل فرودگاه های مازندران آمادگی کامل خود را برای همکاری با کمیته امداد اعلام کردند. همچنین در بحث کمک‌های مومنانه هم قرار شد کمک‌های لازم را در بحث سبدهای غذایی و فرهنگی داشته باشند.

 

وی ادامه داد: مقرر شد رئیس کمیته امداد میاندرود و کارشناس طرح اکرام این شهرستان بتوانند با تعامل و وحدت برقرار شده حمایت خوبی از مجموعه فرودگاه داشته باشند تا بتوانیم در آستانه عید نوروز خدمات شایسته ای را به مددجویان ارائه بدهیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به اجرای طرح امواجی از بهشت با هدف جذب حامی معنوی برای ایتام، گفت: قرار شد مدیرکل فرودگاه های استان مازندران در راستای این طرح حمایت از ۱۰ نفر از ایتام را برعهده بگیرند، و کمک‌های دیگر را داشته باشند.

 

وی به طرح اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: این طرح تا قبل از شیوع کرونا در حال اجرا بوده و امید است با ریشه کنی این ویروس منحوس به همت اداره کل فرودگاه های مازندران، زمینه تشرف مددجویان ناتوان جسمی به مشهدالرضا(ع) و دیگر اماکن زیارتی فراهم شود.

کد خبر 1016868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha