بررسی وضعیت سیمان، میوه شب عید، روغن و تخم مرغ در کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت سیمان، میوه شب عید، روغن خوراکی و تخم مرغ در ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدحشمت الله صمیمی دوست» ظهر امروز (۲۹ دی ماه) در نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد از تامین و توزیع سیمان استان به میزان مورد نیاز خبر داد و گفت: به دلیل قطع برق و افت فشار گاز، کارخانه سیمان یاسوج و مارگون در تولید با مشکل مواجه شدند.
 

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تامین و توزیع سیمان استان در اولویت قرار گرفته و به زودی سیمان به حد اشباع می رسد.
 

وی با بیان اینکه روزانه ۲ هزار تن سیمان نیاز و مصرف استان است گفت: اولویت نخست در توزیع سیمان تامین نیاز استان و اولویت بعدی صادرات است.
 

صمیمی دوست نسبت به تامین میوه شب عید استان تاکید کرد و گفت: ۳۰۰ تن سیب و ۳۰۰ تن پرتقال برای ایام تعطیلات عید در استان با قیمت مصوب تامین می شود.
 

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در خصوص تامین روغن خوراکی طی سه ماهه گذشته دو هزار تن روغن وارد استان شده و ۵۰۰ تن دیگر آماده توزیع بوده و استان به لحاط روغن خوراکی مشکلی نخواهد داشت.
 

وی نسبت به توزیع روغن خوراکی تا عادی سازی شرایط و نحوه اطلاع رسانی آن تاکید کرد و گفت: نظارت ها در این رابطه جدی است.
 

صمیمی دوست با بیان اینکه مصرف روزانه تخم مرغ در استان ۹ تن است، تاکید کرد: دو تن تولید استان بوده و پنج تن هم سهمیه از طریق ستاد تنظیم بازار روزانه وارد استان می شود.
 

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این میزان تخم مرغ به قیمت هر کیلوگرم ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان توزیع می شود و در این خصوص مشکلی نخواهیم داشت.

کد خبر 1016871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha