مدیر نباید هرگز از وظایف و رسالت خود غفلت کند

کلانتری با تاکید بر اینکه یک مدیر نباید هرگز از وظایف و رسالت خود غفلت کند، گفت: مردم همواره بر عملکرد و کارهای ما نظارت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» ظهر امروز (۲۹ دی ماه) در آئین تکریم و معارفه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بهترین نقشه راه برای سبک زندگی ما است.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه یک مدیر نباید هرگز از وظایف و رسالت خود غفلت کند، عنوان کرد: مردم همواره بر عملکرد و کارهای ما نظارت دارند.
 

وی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات معاون سابق عمرانی استانداری، ادامه داد: انتخاب مهندس جمالی به عنوان سرپرست معاونت عمرانی براساس تجربه و تخصص وی بود و در این مدت کارهای حوزه عمرانی با تلاش مدیریت شد و یکی از مهم ترین کارها تصویب طرح جامع شهر یاسوج، دهدشت و دیشموک بود.
 

کلانتری با بیان اینکه هر فردی از جمله مدیران نقاط قوت و ضعفی دارند، گفت: کیامرث حاجی زاده به عنوان موفق ترین فرد مدیریت بحران خوزستان معرفی شد، در حالی که با حفظ سمت معاون برنامه ریزی استان خوزستان را نیز مدیریت می کرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی انصافی است که نقاط قوت یک مدیر را به عنوان ضعف نشان داده و در جهت تخریب آن مدیر اقدام کنند و این موضوع آدرس غلط دادن به مردم بوده و به طور قطع دستگاه های نظارتی و مسئولین مربوطه با دقت اظهار نظر می کنند.
 

وی با تاکید بر اینکه صیانت از نیروی انسانی کارآمد یکی از رسالت های اصلی ما است، خاطرنشان کرد: ما به رشد مدیران جوان معتقد هستیم و باید کادرسازی کرد و انتصاب ها در این راستا باشد.
 

کد خبر 1016873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha