حال  اقتصاد بهشهر خوب نیست

خنجری گفت: با شرایط فعلی و شیوع کرونا و رعایت دستور العمل های بهداشتی در اقتصاد و بازار، حال اقتصادی بازاریان در بهشهر خوب نیست و با چالش های عظیم اقتصادی روبرو هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر، « هادی خنجری» امروز(29 دی) در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: با شیوع کرونا، در کنار بازار، صنعت و واحدهای تولیدی هم ما دچار مشکلات و چالش شده اند و باید از این واحدها و صنوف حمایت شود.

 

فرماندار بهشهر افزود: در شرایط اقتصادی سختی قرار داریم و باید در کنار مردم و با مردم باشیم و این بدان معناست که باید دستگاه های خدماتی، موسسات مالی و بانک ها با مردم، صنوف، واحدهای تولیدی و صنعتی همراهی کنند.

 

وی با اعلام اینکه واحدهای تولیدی ما در شرایط سخت کار می کنند و نیازمند حمایت هستند، خاطر نشان کرد: در کنار مشکلات ناشی از شیوع کرونا این روزها قطعی برق هم بر بازار و صنایع فشار وارد کرده است و باید این موارد مراعات شود.

 

خنجری گفت: با شرایط فعلی و شیوع کرونا و رعایت دستور العمل های بهداشتی در بازار، حال اقتصادی بازاریان در بهشهر خوب نیست و با چالش های عظیم اقتصادی روبرو هستیم و در چنین شرایطی قطعی برق مشکلات بیشتری را شامل شده است.

 

وی با تاکید بر همراهی مدیران با مردم افزود: باید برنامه ریزی ها به صورتی باشد که برق منازل مسکونی تا حد ممکن قطع نشود و برای واحدهای تولیدی هم از قبل اطلاع رسانی شود.

 

فرماندار بهشهر همچنین با اشاره به سفر یک روزه وزیر امور اقتصادی و دارایی به بهشهر یادآور شد: این سفر برکات فراوانی رابرای بهشهر داشته است و اعتبارات خوبی برای حوزه گردشگری صفی آباد اختصاص یافت و آغاز به کار خط تولید روغن خوراکی در بهپاک بهشهر اجرایی می شود و همچنین مقرر شد وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره) با وضعیت فعلی حفظ و شرکت صدرا هم فعال شود.

کد خبر 1016877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha