مازندران و تهران بیشترین درخواست مجوز تردد شهروندان گرگانی/ گرگان در وضعیت زرد کرونا

حمیدی گفت: بیشترین درخواست مجوز تردد شهروندان گرگانی به مازندران و تهران است.

«محمد حمیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم گرگان این شهر در وضعیت زرد کرونا قرار گرفت.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: با توجه به وضعیت زرد شهرستان گرگان برخی از اصناف می توانند براساس پروتکل های ستاد ملی کرونا به فعالیت خود ادامه دهند.

 

حمیدی متذکر شد: در شهرهای زرد تردد خودروها به شهرهای زرد، آبی و سفید نیازی به مجوز ندارد و تنها برای سفرهای ضروری به شهرهای نارنجی و قرمز باید مجوز از فرمانداری اخذ شود.

 

وی بابیان اینکه ممنوعیت تردد از ساعت 21 الی 4 صبح همچنان در گرگان پا برجا است، ابراز داشت: بیشترین مجوز از فرمانداری گرگان برای شهرهایی به مقصد مازندران و تهران صادر شده است.

 

فرماندار گرگان تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان این است که برای سفرهای غیرضروری به فرمانداری مراجعه نکنند و در صورت موارد اضطراری مثل درمان و آن هم با مستندات کتبی می توانند به چهار دفتر پیشخوان منتخب مراجعه کنند.

 

حمیدی بیان کرد: با توجه به شلوغی و ازدحام جمعیت در فرمانداری گرگان صدور این مجوزها به چهار دفتر پیشخوان منتخب واگذار شده البته مستندات برای صدور مجوز از طریق فرمانداری مورد بررسی قرار می گیرد.

 

وی افزود: حداکثر 10 هزار تومان هزینه برای صدور مجوزها از دفاتر پیشخوان در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 1016890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha