خادمیاران رضوی میزبان خانواده شهدای تازه تفحص‌ شده‌ اصفهان

ترکی گفت: خادمیاران رضوی در سپاه‌ صاحب‌الزمان اصفهان میزبان و زائر شهدای تازه تفحص شده‌‌ی اصفهان شدند.

«مهرانگیز ترکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت: خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت برای خانواده‌های شهدای تیپ فاطمیون در گلستان شهدای اصفهان و دانشکده پرواز ویژه‌ برنامه معنوی برگزار کردند.

 

 

مسئول کانون ایثار و شهادت دبیرخانه خدمت رضوی اصفهان گفت: خادمیاران امام رئوف به مناسبت شهادت مادر سادات(ع) خانواده‌ های شهدای مدافع حرم را به دانشکده پرواز دعوت کرده و علاوه‌ بر برگزاری ویژه‌ برنامه‌ شهادت، غذای متبرک آستان مقدس رضوی بین این خانواده‌ ها توزیع کردند.


وی افزود: خادمیاران رضوی همچنین در پلیس آگاهی منطقه قائمیه اصفهان نیز حضور یافته و مراسم یادبودی برای شهید ابوتراب برگزار کردند.

 

ترکی با بیان اینکه شهید ابوتراب در سال ۹۲ در شهر لنجان و در مبارزه با اشرار به‌ شهادت رسید تصریح کرد: در این مراسم به خانواده‌‌ ی شهید نیز هدایای متبرک رضوی اهدا شد.


مسئول کانون ایثار و شهادت دبیرخانه خدمت رضوی اصفهان اشاره کرد: خادمیاران ایثار و شهادت در سپاه‌ صاحب‌الزمان میزبان و زائر شهدای تازه تفحص شده‌ی اصفهانی بودند و پیکر مطهر شهدا را با پرچم مقدس امام رئوف متبرک کردند.
وی در پایان گفت: شهیدان مهدی شکیبایی، عباس نصیری و فتح الله عابدینی در سال ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی چزابه استان خوزستان و شهید حسین احمدی در منطقه زبیدات در سال ۶۷ به شهادت رسید.

کد خبر 1016951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha