توسعه اینترنت پرسرعت در ۱۰ روستای بشرویه تا پایان سال جاری

شفیعی با بیان اینکه سرعت اینترنت در ۱۰ روستای شهرستان بشرویه تا پایا سال جاری توسعه می باید، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اینترنت ۴G تنها در روستای فتح آباد این شهرستان فعال شده است.

«علی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شده تا دانش آموزان از فضای مجازی و شبکه شاد برای تحصیل استفاده کنند لذا باید شبکه های اینترنت در روستاها بیش از گذشته تقویت شوند.

 

فرماندار بشرویه با بیان اینکه در اکثر مناطق روستایی این شهرستان اینترنت adsl خانگی فعال است، افزود: اینترنت خانگی نباید سرعت اندکی داشته باشد چرا که جوابگوی شبکه شاد و نیاز دانش آموزان نخواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون اینترنت 4G تنها در روستای فتح آباد این شهرستان فعال شده است، ادامه داد: فعال شدن اینترنت پرسرعت در روستاهای رقه واصفاک شهرستان بشرویه در دست اجرا قرار دارد.

 

شفیعی در ادامه عنوان کرد: روستای نیگنان شهرستان بشرویه نیز در برنامه نصب تجهیزات اینترنت پرسرعت قرار دارند و امیدواریم مشکل اینترنت برای دانش آموزان روستاهای این شهرستان به زودی برطرف شود.

 

فرماندار بشرویه در پایان با بیان اینکه تا پایان سال جاری سرعت اینترنت ۱۰ روستای شهرستان بشرویه افزایش خواهد یافت، گفت: روستاهای شهرک امام خمینی(ره)، غنی آباد، کرند، خانیک، نیگو و مجد در برنامه توسعه اینترنت از طریق اوپراتورها قرار دارند و تا پایان سال مشکل اینترنت تمام مناطق این شهرستان مرتفع خواهد شد.

کد خبر 1017015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha