برپایی حسینیه سیار کودکان توسط کانون منتظران ظهور چمگلک

حجت‌الاسلام میرعالی از برپایی حسینیه سیار کودکان توسط کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور چمگلک شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: این حسینیه با توجه به ایام کرونایی و عدم حضور بچه‌ها در مسجد، به صورت هفتگی و در محلات مختلف شهر چمگلک برپا می‌شود.

«حجت‌الاسلام سید کوروش میرعالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از برپایی حسینیه سیار کودکان توسط کانون منتظران ظهور چمگلک خبر داد و اظهار کرد: این حسینیه با توجه به ایام کرونایی و عدم حضور بچه‌ها در مسجد، به صورت هفتگی و در محلات مختلف شهر چمگلک برپا می‌شود که تاکنون مورد استقبال بسیار خوبی از سوی بچه‌ها و خانواده‌ها قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب‌الزمان چمگلک شهرستان اندیمشک با اشاره به حضور سه مربی در حسینیه سیار کودکان افزود: گروه‌های سرود و طنز و تعدادی از مداحان کانون منتظران ظهور در مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های متنوعی را در این حسینیه اجرا می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: در این حسینیه به بیان داستان‌ها و قصه‌های قرآنی، آشنایی با معصومین، بحث غیبت و شیعه آخرالزمانی، معارف و پیام‌های قرآنی و برگزاری مسابقات مختلفی از جلمه مداحی، خوانندگی اشعار محلی و حماسی و نقاشی روی تابلو با چشم بسته به همراه اهدای جایزه به نفرات برتر، پرداخته می‌شود.

 

کد خبر 1017078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha