برگزاری مراسم‌های ایام فاطمیه در بیش از ۲۳۵ نقطه از صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده گفت: مراسم‌های عزادارای شهادت حضرت زهرا(س) در بیش از ۲۳۵ مسجد، هیئت مذهبی، تشکل‌های قرآنی و به صورت روضه‌های خانگی و دسته‌جات عزاداری در صومعه‌سرا برگزار شد.

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه دوم 55 مبلغ و مبلغه و 30 مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مساجد و هیئات مذهبی صومعه‌سرا اعزام شد.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: مبلغان اعزامی با حضور در مساجد و اماکن تبلیغی و هیئات مذهبی شهرستان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تبلیغ، تبیین و تشریح سبک زندگی فاطمی پرداختند.

 

وی گفت: مراسم ایام فاطمیه در 70 مسجد، 30 هیئت مذهبی، 15 تشکل قرآنی، 100 منزل(روضه خانگی) برگزار و در 30 نقطه شهرستان دسته‌جات عزاداری و تجمع فاطمیون تشکیل شد.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده تصریح کرد: از حضور ارزشمند آحاد مختلف مردم در برنامه‌های ایام فاطمیه و اهتمام آن‌ها نسبت به رعایت پروتکل و دستورالعملی که توسط وزارت بهداشت برای این ایام تدوین شده بود، تشکر می‌شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در این راستا از خدمات صادقانه و خالصانه تمامی عزیزان به‌ویژه ائمه محترم جمعه و جماعات، هیئت‌های مذهبی، وعاظ و سخنرانان، مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) و تمامی دست‌اندرکاران به دلیل آفریدن حماسه‌ای بزرگ در ایام فاطمیه مراتب سپاس و تقدیر خود را اعلام می‌دارم.

 

 

کد خبر 1017136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha