آمریکا چشم دیدن پیشرفت ایران را ندارد

امام جمعه اهل سنت اسدیه با اشاره به کسب موفقیت دانشمندان ایرانی در ساخت واکسن، گفت: آمریکا چشم دیدن پیشرفت ایران و نخبگان ایرانی را ندارد.

مولوی«سید احمد عبدللهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار کرد: آمریکا در واکنش به موفقیت چشمگیر و خیره‌کننده دانشمندان و نخبگان در تولید و تست انسانی اولین واکسن ساخته شده ایرانی، عوامل دستیابی به این دستاورد را تحریم کرد.

 

امام جمعه اهل سنت اسدیه به این مهم که تحریم عاقلانه و قانونی نیست اشاره کرد و گفت: آمریکا چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارد و نمی تواند پیشرفت نخبگان و دانشمندان ایرانی را برای ساخت واکسن کرونا ببیند.

 

وی با اشاره به این مهم که دشمنان هیچ قدمی برای منافع ملت ایران برنداشته اند، افزود: دشمنان به خصوص آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال آسیب رساندن به انقلاب اسلامی و نظام بودند.

 

وی با بیان اینکه باید به ساخت واکسن ایرانی در داخل کشور افتخار کرد، گفت: کسب این افتخار و پیشرفت نخبگان جوان ایرانی برای دشمنان سخت است و این موفقیت را بر نمی تابند.

 

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه به واکسن فایزر اعتماد نداریم، ابراز امیدواری کرد: پس از تست و تأیید، واکسن ایرانی به تولید انبود رسیده و از مزایای آن جامعه اهل سنت و شیعه بهره مند شوند و شاهد ریشه کنی بیماری کرونا باشیم.

کد خبر 1017146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha