۲۲ بهمن آخرین مهلت شرکت در اولین جشنواره «کتاب خوان و رسانه»

منوچهری گفت: اهالی رسانه می توانند برای شرکت در اولین جشنواره «کتاب خوان و رسانه» آثار تولیدی خود را تا پایان وقت اداری ۲۲ بهمن ۹۹ در آدرس festival.iranpl.ir بارگزاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (سه شنبه 30 دی) با اعلام مهلت ارسال آثار و نحوه شرکت در اولین جشنواره «کتاب خوان و رسانه» به خبرنگاران گفت: اهالی رسانه می توانند آثار تولیدی خود در بازه زمانی 17 مرداد تا اول بهمن 99 را در آدرس festival.iranpl.ir  بارگزاری کنند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس ادامه داد: مهلت ارسال این آثار نیز تا پایان وقت اداری ۲۲ بهمن 99 در نظر گرفته شده است و لازم است تا ثبت نام کنندگان با مراجعه به پروفایل کاربری خود از تایید آثار ارسال شده خود مطمعن شوند.

وی اضافه کرد: در بازبینی و انتخاب آثار، جمعی از اصحاب رسانه نیز مشارکت خواهند کرد و آثار ارسالی باید در موضوعات کتابخانه، کتابدار، کتابخوان، اهدای کتاب، کتابخانه و خانواده، مسئولیت اجتماعی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و ترویج فرهنگ مطالعه باشد.

منوچهری اعلام کرد: اولین جشنواره «کتاب خوان و رسانه» در بخش های خبر، گزارش، سرمقاله و یادداشت، گفت و گو، مقاله و عکس  برگزار می شود و شامل «اهدای جایزه به بهترین مطلب با محوریت افتتاح کتابخانه های مرکزی و اثرات آن در توسعه فضاهای فرهنگی ایران اسلامی» و «اهدای ۱۱ جایزه به بهترین گزارش از توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نهاد در کتابخانه های عمومی» با ۱۱ موضوع محوری نیز است.

وی ادامه داد: جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریالی و لوح تقدیر برای نفرات اول هر رشته، جایزه نقدی۲۰ میلیون ریالی و لوح تقدیر برای نفرات دوم هر رشته و جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی و لوح تقدیر برای نفرات سوم هر رشته در این مسابقه در نظر گرفته شده است.

منوچهری اعلام کرد: ۱۱ جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریالی به برگزیدگان بخش های جنبی و سه جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریالی نیز به برگزیدگان اول تا سوم بخش ویژه جشنواره اهدا خواهد شد.

کد خبر 1017148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha