محرومان و افراد بی بضائت رایگان واکسن کرونا را دریافت می کنند

مخبر با اشاره به اهمیت تلاش های دانشمندان و شرکت های دانش بنیان در جهت مقابله با تحریم های اقتصادی و دارویی گفت: محرومان و افراد بی بضائت رایگان واکس کرونا را دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد مخبر» طی آئین رونمایی از محصولات تولیدی جدید در حوزه مواد اولیه دارویی، مکمل ها و داروهای ایورمکتین که سه شنبه ۳۰ دی در شهرک دارویی برگزار شد گفت: 

 

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود: واکسن تولیدی کرونا در ایران با هیچ عارضه ای همراه نبوده و تا کنون ۱۴ نفری که این واکسن روی آنان تست شده است حال مساعدی دارند.

 

وی با اشاره به اهمیت تولید انبوه واکسن بیان کرد: طی یک تا ۲ ماه آتی واکسن کرونا در کشور به سه میلیون دوز در ماه و تا سه یا چهارماه آتی نیز به ۱۲ تا ۱۴ میلیون نفر می رسد.

 

وی اظهار کرد: ایران در زمینه تولید داخلی و درمان کووید ۱۹ هیچ نیازی به دیگر کشورها ندارد و حتی خود می تواند صادر کننده دارو باشد. 

 

مخبر خاطرنشان کرد: تحریم های اقتصادی ناجوانمردانه در زمینه مسائل درمانی و دارویی علیه ایران همچنین ترور دانشمندان از جمله خباثت هایی است که مدعیان حقوق بشر انجام داده اند. 

 

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: در راستای اهداف نظام اسلامی استفاده رایگان از واکسن کرونا برای افراد محروم و نیازمند به صورت رایگان در دستور کار است. 

 

 

 

کد خبر 1017170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha