ایجاد کارگاه های کوچک در کانون باب الحوائج یزد

باقری با اشاره به اقدامات کانون باب الحوائج در زمینه اشتغالزایی گفت: به منظور حمایت از اقشار کم درآمد، کارگاه های کوچک در محل کانون و مسجد ایجاد شده است.

رضیه باقری، مسئول کانون باب الحوائج (ع) یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به اهمیت توجه به اشتغال در بین اقشار کم درامد گفت: کانون باب الحوائج در راستای ایجاد اشتغالزایی اقدام به ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک در محل کانون زده است.

وی افزود: هدف ما از ایجاد این کارگاه درآمدزایی برای قشر ضعیف و کم درآمد در جامعه است و امیدواریم بتوانیم به خوبی در این مسیر حرکت کنیم.

باقری بیان کرد: تاکنون کارگاه های بسته بندی پسته، بسته بندی زعفران، تهیه خشکبار، تهیه ترشی جات خانگی را در محل مسجد ایجاد کرده ایم که امیدواریم بتوانیم این کارگاه ها را گسترش دهیم.

مسئول کانون باب الحوائج (ع) یزد ادامه داد: اگر باز فروش کالا و خدمات این کارگاه های تولیدی کوچک خوب باشد به راحتی می توان آنها را گسترش داد و افراد بیشتری را در آن درگیر کرد.

باقری بیان کرد: حمایت های مسئولان استانی، توجه ویژه صنایع استان به ابن کارگاه های تولیدی کوچک از مهمترین نیازهای ما است که امیدواریم با طرح این مسائل در بین مسائل اصلی استان در جهت حمایت از محرومان و اقشار کم درآمد جامعه گام برداشته شود.

کد خبر 1017233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha