رونمایی از داروی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در قزوین

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان استانی از داروی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در شرکت البرز داروی قزوین رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، با حضور آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان قزوین، «فاطمه محمدبیگی» نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی از محصولات جدید در حوزه مکمل ها، مواد اولیه دارویی و داروهای ایورمکتین و موکوسیل توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امروز (سه شنبه ۳۰ دی) در شرکت البرز دارو قزوین رونمایی شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم بیان کرد: خداوند متعال تأکید کرده است که در تمامی عرصه ها خود را قوی کنیم و مقام معظم رهبری هم برای تحقق این خواسته الهی توصیه های بسیاری را داشته اند که باید مورد توجه قرار دهیم.

 

آیت الله «عبدالکریم عابدینی» افزود: امروز در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت شاهد اقدامات خوبی هستیم و کارهای ارزشمندی در عرصه های دانش بنیان و با حضور دانشمندان جوان صورت گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: خداوند متعال فرموده که من شفا دهنده بیماران هستم و اینکه دارویی برای بهبود بیماران تولید می شود و در دسترس آنها قرار می گیرد در واقع تجلی شفای الهی است و تولید دارویی که امروز شاهد آن هستیم هم در همین مسیر است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، گام های خوبی را برای حل چالش ها و بحران های کشور از سوی جوانان شاهد هستیم که ان شاالله قدردان این حرکت ها باشیم.

 

گفتنی است تولید داروی ایورمکتین از امروز در شرکت البرز دارو قزوین آغاز شد که به گفته مسئولان مربوطه، این دارو ۸۰ درصد در کاهش مرگ و میر مبتلایان به ویروس کرونا موثر است.

 

کد خبر 1017275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha