تبلیغ دین با نیاز جامعه و ابزارهای نوین به روز شود

خجسته پور گفت: تبلیغ دین با نیاز جامعه و ابزارهای نوین و بهره‌گیری از تکنولوژی به‌روز شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «حبیب‌الله خجسته پور» در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به شیوه های جدید استکبار جهانی برای مقابله با آموزه‌های دینی گفت:ما باید ازآنجاکه این روش‌ها جدید و نوین هستند  از روش‌های جدیدتر استفاده کنیم تا جوانان به راه درست جذب شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه دشمنان برای از دین روی برگردان کردن و به انحراف کشاندن جوانان  تمام سعی و ابراز خود را به کار گرفته اند اضافه کرد: با توجه به این موضوع باید روش‌های قدیمی کنار گذاشته‌ شودو تبلیغ دین با نیاز جامعه و ابزارهای نوین و بهره‌گیری از تکنولوژی به‌روز شوند.

 

وی با اشاره به اینکه  سازمانی بعد از انقلاب، به نام تبلیغات اسلامی تأسیس شد تا کار تبلیغ دین را انجام دهد اظهار داشت: خوشبختانه این سازمان در کل کشور و استان سمنان توانست در این مسیر قدم‌های مبارکی را بردارد.

 

خجسته پور بابیان اینکه نمونه عملی تبلیغ و کسی که رفتار و سلوکش برای همه درس قلمداد می‌شود آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه دراستان سمنان است افزود: همه استان از وجود ایشان بهره‌مند هستند چراکه مهم‌ترین راه شیوه تبلیغ دین یعنی به‌صورت عملی آن را به همه ما نشان دادند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان باتأکیدبر اینکه شاهد همراهی خوب سازمان تبلیغات اسلامی با تیم مدیریتی استان سمنان بوده‌ایم اظهارامیدواری کرد: همراهی بین مجموعه مدیریتی استان در دوره جدید بهتر و مستحکم‌تر از ادوار گذشته برقرار باشد.

کد خبر 1017310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha