تلاش برای تسکین آلام بشری از اهداف هلال احمر است

حسین زاده گفت: تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسانها از اهداف هلال احمر بوده که با فعالیت های آستان قدس رضوی هم خوانی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حمید حسین پور» امروز در دیدار با نماینده آستانه قدس رضوی در استان اظهار داشت: آرزوی قلبی هر فرد شیعه است که خادم درگاه حضرت علی بن موسی الرضا باشد و خادمی آن امام همام توفیق الهی است که نصیب عاشقان و دلسوختگان آن حضرت شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی ادامه داد: خانواده جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در خدمت آستان قدس رضوی بوده و برای تحقق اهداف آنها از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

وی در پایان به اصول و اهداف جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسانها از اهداف هلال احمر بوده که با فعالیت های آستان قدس رضوی هم خوانی کامل دارد.

همچنین حجت الاسلام واعظی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هم در این مراسم با اشاره به نعمت حضور امام رضا ع در ایران اسلامی گفت: خداوند متعال را شاکریم که در کشوری زندگی می کنیم که ولی نعمت آن حضرت امام رضا ع بوده  و مردم ما  از پرتو بارگاه نورانی آنحضرت  بهره مندمی شوند.

وی با قرائت حدیث سلسله الذهب افزود: حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با بیان حدیث سلسله الذهب پیامشان را به دنیا رساندند.

گفتنی است، در این دیدار تفاهم نامه همکاری بین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی و جمعیت هلال احمر استان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی و رسیدگی به اقشار نیازمند انعقاد گردید .

کد خبر 1017386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha