اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ از اولویت‌های زیرساختی کردستان است

عبیدالله رستمی گفت: پیگیری و اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر از جمله تالار مرکزی سنندج و پنج پلاتوی سطح استان از مهمترین اولویت‌های زیرساختی کردستان در بخش فرهنگ ‌ هنر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، کردستان، عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، ۳۰ دیماه در آیین تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی که با حضور محمدعظیم ملک مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان برگزار شد اظهار داشت: عزم و اراده مدیریت استان بر اتمام و ساخت پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر استان جدی است.

 

وی افزود: حوزه فرهنگ و هنر استان در حال حاضر پروژه‌های مهم زیر ساختی از جمله تالار مرکزی سنندج، پلاتوهای پنجگانه در شهرستان‌های استان در حال ساخت دارد و نیاز هست اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان در این زمینه ما را حمایت و کمک کنند.

 

رستمی اضافه کرد: پیگیری و اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر از جمله تالار مرکزی سنندج و پنج پلاتوهای سطح استان از مهمترین اولویت‌های حوزه زیرساختی است و قطعا نگاه فرهنگی و عزم و اراده جدی مدیران رده بالای استان در توسعه فرهنگی استان مثبت است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در خصوص هنرستان دخترانه هنرهای زیبای استان گفت: یکی از مهمترین ارکان حوزه فرهنگ و هنر آموزش و تعلیم است که این اداره‌کل با تاسیس و راه‌اندازی هنرستان دخترانه هنرهای زیبا به این امر به صورت ویژه اهتمام ورزیده، نیاز هست اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان بعضی از نواقص این هنرستان از جمله حصارکشی و اتمام جزئیاتی از طبقه فوقانی هنرستان را در تخصیص اعتبارات سال آینده مدنظر قرار دهد. 

 

محمد عظیم ملک مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان در آیین تکریم و معارفه ذیحساب گفت: استان کردستان, استانی فرهنگی و به عنوان شهر خلاق موسیقی معرفی و شناخته شده است نیاز هست در حوزه زیرساخت به صورت جدی حمایت شود.

 

وی بیان کرد: ذیحساب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید راهکارها و برنامه‌های لازم برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگ و هنری را به جد پیگیری و مدنظر قرار دهد.

 

وی افزود: ذیحسابان در ادارات کل باید براساس مأموریت دستگاه حرکت کنند و با تعامل و همکاری مشکلات و امور محوله را به نحو احسن حل و به سرانجام برسانند.

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان اعلام کرد: حوزه فرهنگ و هنر از جمله حوزه‌هایی است که ذیحسابان با توان ویژه‌ای و برنامه‌ریزی کوتاه مدت و  بلند مدت امور را با همکاری مدیر دستگاه حل و فصل کنند. 

 

در این مراسم از زحمات و تلاش های حاجی ویسی ذیحساب قبلی با اهدای لوح تقدیر و هدیه فرهنگی از سوی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی قدردانی و حکم انتصاب فرزاد خرمشی ذیحساب جدید با امضای مدیرکل امور اقتصادی و دارای به ایشان ابلاغ و اهدا شد.

کد خبر 1017398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha