تفکرات رئیس جمهور جدید آمریکا تجزیه خاورمیانه است

حجت الاسلام اجرایی، گفت: یکی از تفکرات رئیس جمهور جدید آمریکا تجزیه غرب آسیا یا خاورمیانه است.

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی امام جمعه شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  طرح آمریکایی خاورمیانه جدید که بعد از فروپاشی شوروی کلید داده شده است که مهار کنند کشورها را به نفع صهیونیست ها، تسلط اقتصادی آمریکا را در منطقه گسترش دهند، زمینه سازی صلح کامل از جمله رژیم صهیونیستی با ایران، تضعیف اقتدار و به هم پیوستگی کشورهای غرب آسیا و تجزیه آنها به۱۴کشور کوچک است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز وضعیت ترامپ در امریکا بهتر از وضعیت شاه در ایران و در سال ۵۷ نیست زمامداری که رعایت مردم را نکند و منطق نداشته باشد سرنوشتش همین است.ترامپی که سال گذشته سردار شهید سلیمانی ما را ترور کرد امروز به ذلت افتاده و در آمریکا خود آمریکاییها می گویند نباید اجازه بدهیم تفکر ترامپ در آمریکا سر بالا بیاورد.

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد: هر چند که این بدان معنی نیست که فردی که الان آمده شخص خوبی است، برخی ها خوش خیال هستند و این را دوره گشایش جدیدی در حوزه اقتصاد می دانند در حالی که همین رئیس جمهور جدید امریکا نگاه ها و دیدگاه های بسیار خطرناکی دارد، که از همین الان باید تدابیر لازم را برای مقابله با او لحاظ شود که انشاالله رهبری بزرگوار خطوط لازم را به دولت خواهد داد.

 

حجت الاسلام اجرایی با تاکید بر اینکه نباید خیلی خوش بین بود و به اینکه بایدن سرکار بیاید یا نیاید دل خوش کرد، افزود: دلار قدری بالا و پایین بیاید، اگر مدیران ما تدبیر کنند و نگاه به داخل داشته باشند و تبعیت از رهبری داشته باشند و مصلحت مردم را در نظر گیرند و تولید را تفویت کنند بهترین اقتصاد و تولید به دنبال تلاش های آنها دیده خواهد شد.

 

وی  اظهارکرد: امروز برخی ها ایراد می گیرند که چرا ایران به لبنان، سوریه، یمن و عراق کمک می کند، ما اگر به اینها کمک نمی کردیم و اگر ما وارد عراق نمی شدیم و داعش را از بین نمی بردیم ، داعش آنزمان پشت مرزهای جغرافیای ما در همین کرمانشاه قرار داشت.

 

امام جمعه هرسین در پایان با بیان اینکه  اگر ما وارد لبنان نمی شدیم تهدیدات رژیم صهیونیستی هر روز جلوتر می آمد، گفت: ما آمدیم با بازوی قدرت جمهوری اسلامی مرز خود را گسترش دادیم الان امنیت آنطرف مرز عراق امنیت ما را در پی دارد و امنیت لبنان امنیت ما است ولی ظفار هیچ منفعتی برای ما نداشت.

 

 

کد خبر 1017404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha