طرح  ملی «ایران قوی» مطالبه رهبری را به گفتمان عمومی تبدیل می کند

عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی گفت: یکی از برکات طرح هایی همچون طرح «ایران قوی» این است که مطالبه رهبر معظم انقلاب درباره لزوم اقتدار ملی را به گفتمان عمومی تبدیل می کند.

علی اصغر حبیبیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با تأکید بر لزوم عملیاتی کردن رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی گفت: یکی از مهم ترین کلیدواژه های مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر، بحث لزوم اقتدار ایران و تأکید بر«قوی شدن» در عرصه های گوناگون است.

 

 

عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی افزود: در این راستا هر طرح و برنامه ای که باعث ترویج این گفتمان در جامعه به خصوص در میان نسل جدید شود، کاری ارزشمند و شایسته است و از این حیث باید به دست اندرکاران طرح ملی«ایران قوی» و به خصوص کانون های فرهنگی و هنری مساجد، خدا قوت و دست مریزاد گفت.

 

این مدرس دانشگاه همچنین گفت: در واقع ما باید زمینه و شرایطی فراهم کنیم که در ابعاد گوناگون، مطالبه به حق رهبری عزیز درباره قوی شدن ایران اسلامی به یک مطالبه فراگیر تبدیل شده و در این راستا از ظرفیت طرح های خوب فرهنگی و رسانه ای و نیز جشنواره های مختلف به خوبی استفاده کنیم.

 

حبیبیان خاطرنشان کرد: بی شک حفظ و تقویت انقلاب اسلامی و پیگیری آرمان های والای آن در سایه "قوی شدن" کشور میسر می شود و لذا این گونه اهداف و برنامه ها باید با قوت هر چه بیشتر از سوی نهادها و دستگاه های مختلف دنبال شود.

 

عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی افزود: به خصوص این که در این راستا از توانمندی و ظرفیت بالای نسل جدید استفاده می کنیم ، کار بسیار خوبی است و باید از این منظر از همت عالی دست اندرکاران و حامیان چنین برنامه هایی تقدیر و تجلیل کرد.

کد خبر 1017416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha