تا کنون ۱۵۰ تبلت به دانش آموزان ملایری اهدا شده است

بشری گفت: تعداد تبلت های اهدا شده به دانش آموزان ملایری به ۱۵۰ مورد رسیده است .

«محمد رضا بشری» در گفنت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در ادامه کمک های مؤمنانه و در راستای بهره مندی دانش آموزان فاقد گوشی به آموزش از طریق شبکه شاد، به همت خیرین نیک اندیش و همکاران فرهنگی تعداد  2 دستگاه گوشی هوشمند به ارزش 70 ملیون ریال به  دانش آموزان کم برخوردار مدرسه شهید بهزادی روستای رضوانکده و سعادت 1 شهرستان ملایر  اهداء شد.

 

مدیر آموزش و پررش ملایر افزود: با اهداء این تعداد تبلت تمامی دانش آموزان این دو مدرسه به شبکه شاد متصل شدند.

 

وی افزود:  تاکنون بیش از 150 دستگاه گوشی و تبلت به همت خیران نیک اندیش ، بین دانش آموزان کم برخوردار و بی بضاعت مدارس شهر و روستا توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه در ایام فاطمیه نیز یکصد بسته لوازم التحریر بین دنش آموزان نیازمند توزیع شد افزود: همچنین  10 بسته معیشتی  نیز تهیه و بین دانش آموزان توزیع شد.

 

مدیر آموزش و پرورش ملایر مبلغ هزینه شده برای این تعداد بسته لوازم التحریر و بسته معیشتی را 50 میلیون ریال برشمرد.

 

وی با مجموع اقدامات انجام شده در خصوص کمک های مومنانه گفت:  از آغاز شیوع بیماری کرونا تا کنون 4 رزمایش کمک مومنانه میان خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا تهیه و توزیع شده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه خیرین علاوه بر کمکها به دانش اموزان  با وجود شرایط سخت اقتصادی و فشار تحریم ها، خیرین همچنان در عرصه مدرسه سازی فعال و پیگیر هستند و اقدامات بسیار بزرگی در جهت ساخت فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی داشته اند که این امر خداپسندانه جای تقدیر و سپاس دارد.

 

بشری، اقدامات خیرین در امر خداپسندانه مدرسه سازی را ارج نهاد و گفت: تحقق اهداف آموزشی وابسته به هماهنگی عناصر برنامه ریزی درسی است و فضای آموزشی و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بر اساس سند تحول بنیادین جزء زیر ساخت های اساسی آموزش و پرورش محسوب می شود  که مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در این زمینه اقدامات شایسته و بایسته ای انجام داده اند که شایسته تقدیر است.

 

بشری ادامه داد: مدارس زیادی در شهرستان  نیاز به توجه، مرمت و بازسازی و توسعه و تجهیز دارند که با همکاری و همدلی مجمع خیرین و سازمان نوسازی افق روشنی پیش روی پیشرفت فیزیکی و عمرانی مدارس خواهیم داشت.

کد خبر 1017452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha