۴۲ هزار بسته معیشتی همزمان با دهه فجر در بین نیازمندان گلستان توزیع می شود

حجت الاسلام احمدی گفت: به مناسبت چهل دومین سالگرد انقلاب اسلامی ۴۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان گلستان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» در جلسه هماهنگی و ارائه برنامه های  کارگروه های تخصصی ستاد دهه فجر استان گلستان اظهار کرد: به لطف خدا امسال نیز برنامه های دهه فجر در حال یک اتفاق میمون و مبارک است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: انقلاب اسلامی برهمه ما حق مسلم دارد و آنان که زحمت زیاد کشیدن در ارائه برنامه های اجرایی آن تکلیف بیشتر برگردان آنان است.

 

وی ادامه داد: امروز افتخار ما این است که با شعار اسلامیت باید جمهوریت را اداره کرد.

 

حجت الاسلام احمدی افزود: باید در دهه فجر، رویشی از جنس آیندگان برای انقلاب اتفاق بیفتد که نقش آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی بسیار مهم است.

 

وی همچنین با بیان اینکه در انقلاب ریزش و رویشی است، گفت: در این انقلاب به لطف روحانیت و نیروهای زحمتکش نظام رویش در این نظام زیادتر است و این تراز یک انقلاب مردمی است.

 

حجت الاسلام احمدی سپس بیان کرد: مانیفست  انقلاب ظلم ستیزی و فقر زدایی است و در برگزاری جشن انقلاب این دو مقوله باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی از مدیران دستگاهها خواست هر دستگاه یک برنامه داخلی و درون سازمانی به مناسبت دهه فجر داشته باشند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: به مناسبت چهل دومین سالگرد انقلاب اسلامی ۴۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع می شود.

 

 

کد خبر 1017505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha