خانواده و معلمان در موفقیت دانش آموزان بسیار دخیل هستند

فرماندار شیروان گفت: خانواده و معلمان در موفقیت دانش آموزان بسیار دخیل هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «امین رضا مرآتی» روز چهارشنبه یکم بهمن ماه در نشست تخصصی شورای آموزش و پرورش شهرستان شیروان اظهار داشت: در موفقیت های دانش آموزان شهرستان شیروان  عوامل بسیار مهمی از جمله مدیران، معلمان، خانواده و تلاش و همت خود دانش آموزان دخیل است.

 

 

فرماندار شیروان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای شورای آموزش و پرورش، مدیران، معلمان، اولیا و دانش آموزان بیان کرد: دانش آموزان این شهرستان تاکنون موفق به کسب رتبه های بسیار خوبی در المپیاد و کنکور شده اند.

 

 

مرآتی خطاب به دانش آموزان موفق و برتر شیروان افزود: در مسیر تعلیم و تربیت و کسب تجربه با تلاش بیشتری گام بردارید و تعلق خاطر به این شهر و این که فرزندان ایران هستید را نباید فراموش کنید و در هر کجا که هستید بدانید که چه کسانی در موفقیت های شما تاثیر گذار بوده‌اند.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان هم گفت: طرح ملی هدایت، تهیه تبلت و ابزار هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت با عنوان (هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس، مدرسه) برنامه ریزی شده است.

 

 

«علی ابراهیمیان» اظهارداشت: مدرسه، کانون تربیتی محله است که باعث همسو سازی فعالیت های فرهنگی محله با محوریت مدرسه می شود.

 

 

امام جمعه شیروان هم افزود: تعلیم و تربیت باید هدف دار باشد اگر هدف دار نباشد، ارزشی نخواهد داشت.

 

 

«حجت الاسلام حسین تکمیلی» عنوان کرد: هدف اصلی تعلیم  و تربیت در مسیر انسان کامل و رسیدن به اهداف الهی است و در این جاست که کار آموزش و پرورش مقدس و ارزشمند خواهد بود.

 

 

اینک 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1017526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha