بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های سازمان سیما و فضای سبز شهری شهرداری زاهدان

اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های در دست اقدام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زاهدان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،  اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های در دست اقدام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زاهدان بازدید کردند.

 

در بازدید کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر، که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همراه بود، میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها، وضعیت نگهداری فضاهای سبز سطح شهر و نحوه احیاء و گسترش پروژه های سازمان مورد بررسی قرار گرفتند.

 

در این بازدید که بهمراه رئیس و معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری صورت گرفت گزارشی جامع در خصوص برنامه ها و روند اجرایی پروژه های در دست اقدام سازمان توسط رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ارائه گردید.

در این راستا پروژه های گسترش فضای سبز و اجرای تاسیسات مقابل بیمارستان تامین اجتماعی و بلوار براسان، درختکاری و ایجاد فضای سبز در پارک بانوان، بهسازی، نورپردازی و احیاء فضای سبز میدان پاسداران و زیباسازی رفیوژ جانبی بلوار شهید مطهری از پروژه هایی بودند که در این بازدید مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

همچنین در این رابطه مدیریت سازمان با تکیه بر تجارب مدیریتی و کمک گرفتن از تخصص نیروهای کارآزموده سازمان و با هدف استفاده حداکثری از حداقل امکانات جهت خدمت رسانی بهعموم شهروندان برنامه ریزی کرده و در نظر دارد برخی از پروژههای را در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسانند.

کد خبر 1017570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha