تربیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان محور اصلی فعالیت مدارس صدرا است

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان گفت: تربیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان در کنار فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی و توجه به این مهم از محورهای برنامه‌های مدارس صدرا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در بازدید از مدارس شهرستان صدرا شهرستان قروه زحمات مدیران و معلمان دلسوز مدارس صدرا را ستودنی دانست و افزود: در سایه تلاش مضاعف معلمان این مدارس امیدواریم از افت تحصیلی دانش‌آموزان صدرا که آینده سازان ایران اسلامی هستند، پیشگیری شود.

 

وی با اشاره به اینکه مدرس صدرا، تربیت دینی را محور برنامه‌های خود قرار داده است، ابراز داشت: تربیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان در کنار فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی و توجه به این مهم از محورهای برنامه‌های مدارس صدرا است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اضافه کرد: دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی بهترین جایگاه برای توسعه فرهنگ دینی و برآورده کننده نیازهای عقیدتی و اخلاقی دانش‌آموزان متناسب با نیاز امروز جامعه هستند.

 

فرهاد قره خانی معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز ضمن قدردانی از زحمات رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مدیران و معلمان مدارس صدرا بر لزوم خودگردانی مدارس مذکور در زمینه هزینه‌های جاری تاکید و در این خصوص راهکارهایی را ارائه داد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به همراه هئیت همراه از مدارس دخترانه و پسرانه علوم و معارف اسلامی (صدرا) شهرستان قروه بازدید کرد، در این بازدید سرزده مدیران مدارس صدرای قروه به بیان برخی مشکلات آموزشی و اجرایی در مدارس پرداختند و پس از استماع این مشکلات راهکار مناسب برون رفت از مشکلات توسط مدیرکل و معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی استان کردستان ارائه شد.

کد خبر 1017612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha