تشریح ویژه برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در لنگرود با رعایت پروتکل های بهداشتی

امیدوار از برگزاری ویژه برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سطح شهرستان لنگرود با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « علی امیدوار » در جلسه هماهنگی چگونگی برگزاری جشن میلاد کوثر که امروز( چهارشنبه، ۱ بهمن) در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان لنگرود برگزار شد، گفت: امروز تمام اهداف دشمنان انقلاب اسلامی بر محوریت خانواده و زنان است و ضربه زدن به کانون خانواده مهم ترین هدف دشمنان است.

 

 معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری لنگرود با اشاره به نقش مهم دستگاه های فرهنگی و اینکه فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است، تصریح کرد: از فضای موجود باید در جهت گسترش و تعمیم الگو و سیره فاطمه زهرا (س) و ازدواج آسان، نقش زن و مادر ... استفاده کرد.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند:"اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم"، خاطرنشان کرد: هر فردی یک رسانه است و با توجه به گسترش آسیب های اجتماعی و  تاثیر  فضای مجازی باید از این فضا به درستی استفاده شود.


امیدوار از برگزاری ویژه‌برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سطح شهرستان لنگرود با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و افزود: تجلیل از مادران و همسران شهدا، پررنگ کردن نقش بانوان، مادران و پرستاران در مقابله با شیوع بیماری کرونا، گسترش سیره نبوی حضرت فاطمه، جشن میلاد کوثر، نمایشگاه عفاف و حجاب در فصای مجازی و حقیقی، مسابقه قرآنی (یاس سفید) از جمله این برنامه هاست.

 

وی نمایشگاه عکس مجازی و تجلیل از پیشکسوتان فرهنگ و هنر، نمایشگاه فیلم با موضوع انقلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، مسابقه کتابخوانی ویژه خانواده روحانیون، گفتمان نقش زن در پیروزی انقلاب اسلامی ، تهیه محتوا در فضای مجازی، راه اندازی پویش ( من مادرم را دوست دارم) در فضای مجازی، مسابقه کتابخوانی با دو عنوان کتاب "ندای فاطمی" و " زهرا منظومه نبوت"، ویژه برنامه شاخص کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان( فاطمه گوهر آفرینش) را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

 

 

کد خبر 1017710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha