طرح «جمع آوری کاغذهای باطله» تمرین مسئولیت پذیری و مشارکت است

حیدری طرح جمع آوری کاغذهای باطله را از جمله کارهای ارزشمند آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: طرح مذکور روش های تمرین مشارکت را می آموزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « رحیم حیدری » در جلسه شورای آموزش و پرورش که امروز( چهارشنبه، ۱ بهمن) در پژوهشکده معلم برگزار شد، با اشاره به اهداف مهم سیاست گذاران در شورای آموزش و پرورش، گفت: حضور مردم( انجمن اولیا و مربیان)، خیرین و نقش نظارتی و حمایتی جامعه بر آموزش و پرورش از جمله مهم ترین موارد مورد توجه در این شوراست که هر چقدر مشارکت مردم و جامعه در شورای آموزش و پرورش بیشتر باشد به همان میزان نتایج ملموس تری حادث می‌شود.

 

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا علاوه بر آسیب در بخش های مختلف اقتصاد، سلامت، اشتغال و .... ظرفیت های بسیاری را هم فعال کرد، افزود: آموزش های مجازی و شبکه آموزش دانش آموزان(شاد) از جمله ظرفیت هایی است که در شرایط کنونی فعال شد و نوآوری در این کار موجب ارتقا شاخص ها می شود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود سواد رسانه ای را ضرورت دنیای امروز دانست و اذعان کرد: نهضت سواد رسانه ای کار ارزشمند و ماندگار آموزش و پرورش است و در دنیایی که خیلی از موضوعات از جمله صنعت و تکنولوژی بدون اینکه فرهنگ استفاده از آن آموزش داده شود، گسترش می یابد در حالی که فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی و رسانه باید در جامعه نهادینه شود و راه مقابله با آسیب‌های فضای مجازی فرهنگ سازی در خصوص نحوه استفاده از آن در جامعه است. 

 

حیدری «طرح جمع آوری کاغذهای باطله» را از دیگر کارهای ارزشمند عنوان و اذعان کرد: طرح جمع‌آوری کاغذهای باطله کار ارزشمندی است که روش های تمرین مسئولیت پذیری و مشارکت را می آموزد چرا که بیشتر کاغذهای دور انداخته شده، کاغذ کیفیت بالاست و این طرح به حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان کمک می کند.


 

فرماندار شهرستان لنگرود در پایان خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید کلانتری نیاز به حمایت هایی در راستای تکمیل این پروژه دارد و با افتتاح آن سرانه ورزشی شهرستان ارتقا می یابد.

 

 

 

 

کد خبر 1017716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha