امر به معروف و نهی از منکر باید مانند نماز واجب شمرده شود

مهدوی گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری، امر به معروف و نهی از منکر باید مانند نماز، نزد مردم واجب شمرده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمان مهدوی»، امروز (چهارشنبه 1 بهمن) در جلسه‏ گردهمایی حقوقدانان و وکلای داوطلب همکاری با ستاد امر به معروف برای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ستاد امر به معروف استان فارس گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری، امر به معروف و نهی از منکر باید مانند نماز، نزد مردم واجب شمرده شود.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر به تمامی مردم تعلق دارد و خوشبختانه دستگاه قضایی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت لازم را می کند.

وی اضافه کرد: برای حوزه امر به معروف و نهی از منکر به برنامه های حقوقی، سیاسی، معنوی و اجتماعی برای آمران نیاز داریم و خواستار دعوت حقوقدانان به امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری جلسات امر به معروف توسط کانون وکلا هستیم.

مهدوی تاکید کرد: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به تشکیل یک انجمن یا یک گروه جهادی حقوقدانان با رویکرد مطالبه گری حمایتی و معاضدتی و تشکیلات مردم نهاد نیاز داریم.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های رسانه ای نیز در این خصوص حائز اهمیت ویژه است و موجب احساس امنیت مردم و شجاعت بخشیدن به آمرین‏ به معروف و ناهیان از منکر خواهد شد.

کد خبر 1017745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha