راه برون رفت از بن بست ها گفتگو است

مکتبی گفت: راه برون رفت از بن بست ها گفتگو است و هر چه فشارها و سختی ها بیشتر باشد ضرورت گفتگو در جامعه نیز افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان مکتبی» عصر امروز (چهارشنبه یکم بهمن) در نشست احزاب و فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان آزادشهر اظهار کرد: امروز همه اقوام و جریان های سیاسی تاکید دارند که باید صفات انسانی در جامعه تقویت شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ادامه داد: برای اینکه بتوانیم بنیان های انسانی را در جامعه تقویت کنیم باید به یک بلوغ و  فهم مشترک برسیم.

 

مکتبی یادآور شد: در جامعه ای با بنیادهای چندفرهنگی زندگی می کنیم و اعتقاد ما در این جامعه به تسامح و تساهل بین یکدیگر است.

 

وی افزود: در استان گلستان تفاوت اقوام بسیار پررنگ است و تفاوت هایی در فرهنگ های ما وجود دارد و تاکید ما این است که در برنامه های فرهنگی به اشتراکات اقوام توجه و این اشتراکات تقویت شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ضمن احترام به فرهنگ اقوام مختلف در استان متذکر شد: باید بر هویت انسانی در جامعه چند فرهنگی با مدارا، تسامح و تساهل تاکید کنیم.

 

مکتبی افزود: راه برون رفت از بن بست ها گفتگو است و هر چه فشارها و سختی ها بیشتر باشد ضرورت گفتگو  در جامعه نیز افزایش پیدا می کند.

 

وی گفت: روش ما در معاونت سیاسی انتخاب مسیر گفتگو برای گذر از مشکلات عاری از خشونت است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان یادآور شد: اگر می خواهیم انتخابات پرشور داشته باشیم این انتخابات از دل گفتگوی جامعه خارج می شود و  برای توسعه متوازن و مترقی ایرانی و اسلامی  ضروری است که در کنار هم در این مسیر تلاش کنیم.

 

کد خبر 1017765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha