تولید واکسن ایرانی همینه آمریکا را شکست

قاسمی گفت: آمریکا برای ناکامی و ترور جهش علمی ایران، دست به تحریم تولید کننده نخستین واکسن کرونای ایرانی زد اما موسسه دانش بنیان برکت با تولید این واکسن همینه آمریکا را شکست.

سردار «علی قاسمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص واکنش آمریکا برای تحریم رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و موسسه دانش‌بنیان برکت، تولیدکننده نخستین واکسن ایرانی کرونا و همچنین شرکت های اقتصادی آستان قدس رضوی اظهار کرد: شیطنت های آمریکا همیشه بوده و هست.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ایران، طی چند سال گذشته جهش بسیار خوبی در همه بخش ها از جمله بخش های فناوری، هسته ای، موشکی و سدسازی داشته است، افزود: ایران اسلامی، از دیدگاه آمریکا؛ کشوری جهان سومی است اما از دیدخودمان، کشوری با نفوذ در خاورمیانه و غرب آسیا است، لذا آمریکا دوست ندارد ما رشد داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه با پیشرفت های علمی ایران، هیمنه آمریکا شکسته می شود، اضافه کرد: ایران دو مرحله در پیشگیری از کرونا به طور 100 درصدی موفق عمل کرده است، با پیشرفت های ایران در مهار بیماری کرونا؛ دولت آمریکا، شبکه بهداشت و درمان آمریکا و نظام بهداشت جهانی زیر سوال می رود لذا آمریکا دست به تحریم واکسن کرونای ایرانی زد.

 

وی با بیان این مطلب که کشور آمریکا بیشترین آمار مبتلا و فوتی های ناشی از بیماری کرونا را دارد، بیان کرد: آمریکا با تحریم تولید کننده نخستین واکسن ایرانی کرونا، قصد دارد تا جلوی پیشرفت ایران را بگیرد، اما موسسه دانش بنیان برکت؛ نهادی خدماتی، فرهنگی و اجتماعی است که با تولید واکسن با تلاش شبانه روزی کاری جهادی انجام داده و می توان گفت روی دست مدعیان ساخت واکسن کرونا زده است.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: آمریکا برای ناکامی و ترور جهش علمی ایران دست به تحریم تولید کننده نخستین واکسن کرونای ایرانی زده است البته در هر زمانی که ایران پیشرفت علمی داشته ما منتظر تحریم ها باید باشیم، همانند تحریم هسته ای، تحریم دارو که همواره استکبار جهانی در این پیشرفت ها، واکنش نشان داده و می دهد.

 

قاسمی کشف و تولید واکسن کرونا را مقوله ای بین المللی عنوان کرد و گفت: این موضوع آمریکا را به فکر تحریم وا داشته است، البته که تحریم های آمریکا همیشه بی اثر بوده است.

 

وی تصریح کرد: موسسه دانش بنیان برکت با تولید واکسن کرونا قصد تجارت بین المللی ندارد، در حال حاضر 60 سردار سپاه تحریم شده اند که هیچ تأثیری برای آن ها ندارد، اینگونه تحریم ها برای افراد ترسو که آمریکا را قبول دارند تأثیر گذار است.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تحریم های آمریکا برای مردم و مقام معظم رهبری هیچ تأثیری ندارد، افزود: توجه تمام دنیا در دوره انتقال قدرت آمریکا؛ بهم‌ریختگی و آشوب داخل آمریکا است، اما آمریکا با پرداختن به مسائل دیگر کشورها قصد دارد اقتدار خود را به تصویر بکشد.

 

قاسمی با بیان این مطلب که امروز دو بمباران در یمن و عراق اتفاق افتاده است، یادآور شد: آمریکا برای اینکه توجه رسانه ها و فشار روانی را از روی مسائل داخلی آمریکا بردارد، دست به تحریم می زنند تا هرج و مرج های آمریکا پوشش داده شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین امروز آمریکا شایعه ترور شیخ حسن نصرالله را مطرح کرده است چون این مسائل در جهان اسلام سریع پخش می شود، آمریکا قصد دارد فشار روانی را از روی خودشان بردارد، وگرنه وضعیت داخلی آمریکا که بهم‌ریخته است و این کشور می خواهد به آن قوام و قدرت جهانی بدهند.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پیشرفت علمی یکی از راه های قوی شدن نظام جمهوری اسلامی است و ما باید در همه زمینه هایی که ضعف داریم، ضعف ها را برطرف و پیشرفت داشته باشیم.

 

وی در پایان از جوانان و مردم خواستار شد تا جهش تولید را با پیشرفت های علمی و فنی خود رقم زنند.

 

 

 

کد خبر 1017770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha