آماده‌باش دستگاه‌های امدادی بندر آستارا

صابر از آماده‌باش دستگاه‌های امدادی شهرستان آستارا برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش برف خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عباس صابر» امشب(چهارشنبه، ۱ بهمن) در جریان بازدید از محور مواصلاتی این شهرستان به اردبیل اظهارکرد: در حال حاضر  حدود ۲۰ سانتی‌متر برف در گردنه حیران آستارا به زمین نشسته است.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‎‌اینکه سه اکیپ راهداری با ۳۵ نفر نیرو در حوزه استحفاظی شهرستان مشغول فعالیت هستند، افزود: ۲۶ دستگاه ماشین‌آلات راهداری اعم از لودر، گریدر، کامیون، برف‌روب و نمک‌پاش به منظور انجام وظیفه به کار گرفته شده است.

 

وی تصریح‌کرد: راهداران و سایر نیروهای امدادی بندر آستارا در محورهای مواصلاتی شهرستان مشغول به فعالیت بوده تا تردد در مسیرهای اصلی ادامه داشته باشد.

 

صابر به حضور نیروهای جمعیت هلال‌احمر در محورهای مواصلاتی شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: اگر کسی به هر دلیلی در محورهای مواصلاتی شهرستان دچار مشکل شده و در راه مانده باشد اکیپ جمعیت هلال‌احمر در مسیر حضور دارد و به آنها کمک می‌کند.

 

فرماندار بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: تاکنون گزارشی از اینکه کسی راه مانده باشد یا راهی مسدود شده باشد در محورهای اصلی نداریم.

 

صابر تصریح‌کرد: کلیه دستگاه‌های امدادی شهرستان آستارا برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش برف در حال آماده‌باش هستند.

کد خبر 1017843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha