ضرورت جلوگیری از خام فروشی در راستای تحقق جهش تولید

امام جمعه آران و بیدگل گفت: خام ‌فروشی را می‌توان یک آفت بزرگ در عرصه اقتصادی دانست، از همین رو باید زمینه توسعه صنایع پائین‌ دستی در صنایع فراهم شود.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد کویردر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ذوب فلز سابقه ای ۷ هزار ساله در ایران دارد و در دیدگاه مکتبی و در روایات آمده حضرت داوود آهن را به دست خود نرم کرده و از آن محصولاتی همچون زره تولید می کرد.

 

امام جمعه آران و بیدگل با تقدیر از فعالیت های مدیران و بنیانگذاران مجتمع فولاد کویر، گفت: به کارگیری تمامی ظرفیت‌های محلی و استفاده از نیروهای تحصیل کرده بومی به نفع شرکت‌های تولیدی و کارخانه‌هاست و رضایت مندی بیشتر مردم منطقه را به همراه دارد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به استعدادهای فراوان منطقه و جغرافیای آران و بیدگل، خاطرنشان کرد: بایستی از ظرفیت های صنایع فلزی استفاده کرد و شایسته است که استعدادهای بالقوه این حوزه در شهرستان به بالفعل تبدیل شود.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب در پرهیز از خام فروشی در کشور، اظهار داشت: خام‌ فروشی را می‌ توان یک آفت بزرگ در عرصه اقتصادی دانست، از همین رو باید زمینه توسعه صنایع پائین‌ دستی در صنایع فراهم شود تا از این ظرفیت بالقوه استفاده بیشتری صورت گیرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: تمامی مسئولان و مدیران صنایع کشور بایستی در راستای تحقق جهش تولید تدابیری برای کاهش خام فروشی و تقویت زنجیره ارزش در دستور کار خود قرار دهند./

کد خبر 1017856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha