اشتغالزایی رویکرد اصلی کمیته امداد است

به گفته صفری، رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای رسیدن به استقلال اقتصادی و کسب در امد پایدار برای مددجویان تحت حمایت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسالت اصلی و راهبرد مهم کمیته امداد بر اساس منویات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

 

هدایت صفری با اشاره به اینکه خلق فرصت‌های شغلی مناسب، تأمین مسکن و ارائه خدمات فرهنگی به‌عنوان سه رکن اصلی  توانمندسازی در این نهاد است، افزود: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و ایجاد درآمد باثبات برای جامعه هدف از مطالبات مهم رهبری معظم انقلاب از این نهاد بوده و تلاش جهادی برای ارتقاء شاخص‌های خدمت‌رسانی در بخش‌های توانمند ساز به‌ویژه اشتغال، مسکن و فرهنگی باید در اولویت بخش‌های مختلف کاری این نهاد قرار گیرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان فرصت باقی‌مانده تا پایان سال را فرصت بسیار با اهمیت عنوان و تاکید کرد: باید از این فرصت باقی‌مانده با اقدام جهادی  و برنامه‌ریزی مناسب  در جهت تحقق برنامه‌های این نهاد تلاش و کوشش مضاعف نموده تا با اقدام کاملاً عملیاتی  به اهداف پیش‌بینی‌شده دست‌یابیم.

 

صفری با تأکید بر اینکه ایجاد طرح‌های اشتغال نوآورانه، پایدار و مولد برای مددجویان تحت حمایت با استفاده از مزیت‌های نسبی مناطق مختلف باید در اولویت کاری امداد قرار گیرد گفت: برای ایجاد اشتغال‌های نو و خلاقانه  باید از ظرفیت‌های بومی هر منطقه برای توانمندی مددجویان تحت حمایت استفاده کنیم.

 

کد خبر 1017858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha