اشتغال ۵۰۰ نفر با راه اندازی ۲۰ واحد صنعتی راکد در خراسان جنوبی

حسن نژاد گفت: از ابتدای امسال با احیا و راه اندازی مجدد ۲۰ واحد صنعتی در خراسان جنوبی، با سرمایه گذاری ۵۴ میلیارد تومان، برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد شد.

«حامد حسن نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: در بخش صنایع خراسان جنوبی؛ 518 پروانه بهره برداری داریم که از این تعداد 150 واحد راکد و 95 واحد تعطیل و نیمه تعطیل و 243 واحد فعال هستند.

 

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه 53 درصد واحدهای صنعتی استان فعال و نیمه فعال هستند، افزود: 19 درصد واحدها تعطیل و 29 درصد هم راکد هستند.

 

وی از اشتغال 12 هزار و 500 نفر در طرح های صنعتی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: از محل تسهیلات بند الف تبصره 18 در سال گذشته 130 میلیارد پرداخت شده که به لحاظ درصد جذب  پنجمین استان کشور هستیم.

 

وی بیان کرد: 870 میلیارد تومان تسهیلات امسال پرداخت شده است که 130 میلیارد تومان از محل بند الف تبصره 18 بوده و مابقی هم از محل تسهیلات رونق تولید از دو محل پرداخت مستقیم و سامانه بهین یاب بوده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به صنایع خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته 300 درصد رشد داشته است، یادآور شد: مجموع تسهیلات پرداختی سال گذشته از محل تسهیلات رونق تولید حدود 300 میلیارد تومان بوده است.

 

حسن نژاد از احیا و  راه اندازی مجدد 20 واحد صنعتی در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این واحد ها با سرمایه گذاری 54 میلیارد تومان، برای 500 نفر شغل ایجاد کرده است.

   

کد خبر 1017873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha