مقدمات لازم برای برپایی انتخابات ۱۴۰۰ در استان البرز انجام شده است

نورمحمدی با اعلام خبر آمادگی البرز برای برپایی انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مقدمات لازم به منظور ششمین دوره از انتخابات شورای شهر و روستا همچنین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد نورمحمدی» طی نشست ستاد انتخابات استان البرز که پنجشنبه 2 دی ماه در استانداری البرز برگزار شد گفت: مقدمات لازم به منظور ششمین دوره از انتخابات شورای شهر و روستا همچنین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

 

معاون استاندار البرز افزود: این دوره از انتخابات 28 خرداد ماه سال آتی در قالب برنامه ریزی های صورت گرفته برگزار می گردد.

 

وی با اشاره به اهمیت سلسله نشست ها و جلساتی که به منظور برپایی هرچه بهتر انتخابات با اهتمام استانداری البرز برگزار می شود بیان کرد: نشست های آموزشی ویژه عوامل اجرایی در قالب مقدمات انتخابات در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: تأمین امنیت، سلامت همچنین مشارکت و اجرای دقیق قانون در انتخابات با هدف برپایی انتخاباتی سالم از راهبردها و سیاست های برنامه ریزی شده ستاد انتخابات استان البرز است.

 

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری همزمان با برپایی انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس سازدهم همچنین مجلس خبرگان رهبری 28 خردادماه سال آتی برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1018076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha