نشست سبک زندگی حضرت زهرا (س) توسط کانون یاس مدینه برگزار شد

حجت الاسلام فرامرزی گفت: سلسله نشست‌های علمی تخصصی با عنوان «سبک زندگی حضرت فاطمه (س)» با حضور اعضای کانون یاس مدینه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج شهرستان لردگان برگزار شد.

حجت الاسلام «هدایت فرامرزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: سلسله نشست‌های علمی تخصصی با عنوان «بررسی سیره تربیتی و سبک زندگی حضرت فاطمه (س)» با حضور اعضای کانون یاس مدینه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج شهرستان لردگان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاس مدینه مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج از شهرستان لردگان ادامه داد: این نشست به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد.

 

وی بابیان نمونه‌هایی از حیات نورانی آن حضرت اظهار کرد: جلوه‌های عبادی و معنوی حضرت فاطمه زهرا (س)، اخلاق متعالی، عفاف و حجاب، مبانی و روش‌های تربیت فرزند، همسرداری، اداره منزل و حضور آن یگانه بانوی اسلام در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی، به ضرورت الگو گیری جامعه اسلامی، به ویژه نسل جوان، از سیره و سبک زندگی آن بانوی بزرگ اسلام تأکید کرد.

 

حجت الاسلام فرامرزی در ادامه گفت: آنچه بر زندگی انسان تأثیر مثبت می‌گذارد، مودت قلبی و محبت درونی است که از نشانه‌ های آن مطیع بودن و اطاعت کردن انسان از نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) است و باید این مسئله به صورت جلوه ‌‌هایی از سبک زندگی و شخصیت حضرت فاطمه (س) در زندگی انسان ظهور یابد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاس مدینه مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج از شهرستان لردگان، تأسی عملی به اهل‌بیت (ع) محبت و دوست داشتن حضرت فاطمه (س) را مقدمه‌ای برای تحول و تعالی روحی برای انسان برشمرد.

 

کد خبر 1018137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha