خروج مفتضحانه از کاخ سفید/آرزوی ترامپ در دوران ریاست جمهوری

آیت الله حسینی به ترک کاخ سفید و پایان دوران ننگین ترامپ اشاره کرد و گفت: این برای یک کشور قدرتمند ذلت است که رئیس جمهور آن آرزو داشت ملت ایران با آنها تماس برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سیدنصیر حسینی» ظهر امروز (3 بهمن ماه) در خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج ضمن توصیه به رعایت تقوا و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: زیان کارترین افراد کسانی هستند که تلاش و رنج آنها در دنیا گم می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه انسان در دنیا باید توشه ای برای عالم واقعی و جاودان ذخیره کند، گفت: کسی که زندگی او گناه و معصیت بوده، در مسیر خطا و اشتباه حرکت کرده است.

 

وی یادآور شد: خداوند مسیر تکامل را برای انسان فراهم کرده که در جهت رشد و شکوفایی خود و جامعه حرکت کند.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: کسی که سرمایه های دینی، معنوی، انسانی و اخلاقی را از دست داد، خسارت سنگینی به او وارد شده است.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انسان گاهی در خسارت های معنوی متوجه خطا و اشتباه می شود و برمی گردد، گفت: خسارتی که از ناحیه اخلاق و معنویت به انسان وارد می شود، قیمتی ندارد.

 

وی در خطبه دوم نماز جمعه یاسوج ضمن توصیه به رعایت تقوا و دوری از گناه و معصیت، به وفات حضرت ام البنین (س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: با عنایت خداوند شخصیت هایی باشجاعت و جسارت در میدان های سخت جهاد و شهادت افتخار آفرینی کردند.

 

آیت الله حسینی شهادت در راه پروردگار متعال را افتخار دانست و تاکید کرد: کسانی که در راه خدا از ناموس، جان، مال، خاک و ملت به شهادت می رسند، در پیشگاه خداوند متعال جایگاه رفیعی پیدا می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهدا با آرمان های رفیع و معنوی در صحنه های مختلف به فرمان امام و مقتدای خود حضور پیدا کرده و در راه دفاع از همه هستی ملت و کشور جان خود را فدا کردند.

 

وی ضمن تمجید از نقش مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: راه شهدا پرافتخار و با عظمت بوده و کسی که با فرمان ستمگران و ظالمان به میدان می رود، شهید محسوب نمی شود.

 

آیت الله حسینی به ترک کاخ سفید واشنگتن و پایان دوران ننگین ترامپ اشاره کرد و گفت: این برای یک کشور قدرتمند ذلت است که رئیس جمهور آن آرزو داشت ملت ایران با آنها تماس برقرار کنند.

 

امام جمعه یاسوج این خواسته ترامپ را ذلت برای آمریکا و نشان دهنده عزت ملت ایران دانست و تاکید کرد: ترامپ به صورت مفتضحانه کاخ سفید را ترک کرد.

 

وی ضمن تاکید بر درس گرفتن از مسئله برجام، ادامه داد: باید برای ما درس عبرتی باشد که از دولت های مستکبر آمریکا اعتماد نکنیم.

 

آیت الله حسینی بر رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، وضعیت کشور را به وضعیت سالم گذشته برگردانیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه اجتماعات سیاسی، اقتصادی، معنوی، دینی، ملی و ... تعطیل شده اند، گفت: راه بازگشت به وضعیت مطلوب گذشته تنها رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی است.

کد خبر 1018190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha