اقتدار موشکی کشور، خنثی کننده توطئنه های دشمنان است

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه رزمایش اخیرسپاه و ارتش جمهوری اسلامی نشان داد قلب سرزمین اشغالی در تیررس فرزندان نظام اسلامی قرار دارد، گفت: اقتدار دفاعی و موشکی کشور خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام « سید احمد رضا شاهرخی» امروز(3 بهمن) در خطبه های نماز جمعه، اظهار داشت: در رزمایش هفته گذشته سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران قدرت موشکی و پهبادی ایران اسلامی به نمایش گذاشته شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه توان دفاعی و موشکی کشور موجب اقتدار نظام مقدس ایران اسلامی و خنثی کننده توطئه های دشمنان اسا، افزود: بخشی از این رزمایش بصورت پهبادی و بزرگترین رزمایش در غرب آسیا بود.

 

وی با بیان اینکه در این رزمایش از یک پایگاه موشکی نیروی دریایی سپاه  رونمایی شد، بیان کرد: رزمایش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سواحل مکرون و اقیانوس هند بود و این رزمایش بیانگر این بود که قلب سرزمین اشغالی در تیررس فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: چنانچه دشمنان از سرجهالت نظر سوء به جمهوری اسلامی داشته باشند دهها موشک بر سرآنان خالی خواهد شد.

 

سرافراز در برابر توطئه های دشمنان سرافراز است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وقایع آمریکا، گفت: روسای جمهوری آمریکا یکی پس از دیگری با کارنامه سیاه و مملو از جرم و جنایت به تاریخ پیوستند.

 

وی افزود: به رغم توطئه های دشمنان و آمریکا آنچه که سرافراز باقی ماند مقاومت اسلامی ، نام شهدا و راه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

 

مطالبات مردم لرستان برای مسئولان دولت بازگو شده است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به سفر معاون ریاست جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان، گفت: در این سفر در خصوص اشتغال و مسکن خانواده های شهدا و جانبازان تفاهم نامه ای منعقد شد.

 

امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به دیدار مسولان استان در هفته گذشته با معاون ریاست جمهوری، بیان کرد: تمام مطالبات مردم استان در این جلسه بیان شدو به ویژه بر بحث تخصیص آب و تکمیل سدها تاکید شد.

 

کد خبر 1018212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha