آدرس غلط به مردم دادن، ظلم و جفا در حق مردم است

امام جمعه خیرآباد ورامین گفت: آدرس غلط به مردم دادن، ظلم و جفا در حق مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: در یکی دو هفته گذشته  شاهد رزمایش های متعدد نظامی در کشور بودیم.
وی گفت: این رزمایش ها دارای پیام های متعدد و هدف های خاص بود که به چند هدف و پیام آن اشاره می کنم، در هفته های پایانی ریاست جمهوری ترامپ، جنگ روانی گسترده ای راه افتاده بود که ترامپ قبل از رفتن به جمهوری اسلامی یا یکی از کشورهای محور مقاومت حمله  خواهد کرد.

حجت الاسلام طزری بیان کرد: این رزمایش پاسخ کوبنده ای به این جنگ روانی بود از طرف دیگر این رزمایش نشان داد که جمهوری اسلامی در  زمان تحریم به چه قابلیت هایی رسیده است و اگر در عرصه های دیگر هم به جای چشم داشتن به دشمن به جوانان داخلی تکیه می شد حتما به نتایج درخشانی می رسیدیم و امروز به جای چانه زدن و التماس برای رفع تحریم، دشمن اصرار و التماس بر مذاکره با ما می کرد.

وی گفت: دوستان جمهوری اسلامی و هم پیمانان ما از دیدن این همه توانایی و قابلیت نظامی یقینا خوشحال می شوند و به مسیر خود و همراهی ادامه می‌دهند چرا که میدانند جمهوری اسلامی هرگز آنان را رها نخواهند کرد بلکه در همه مواقعی که نیاز به کمک جمهوری اسلامی بوده آنان را کمک کرده است و از هر لحاظ آنان را تقویت کرده است.

خطیب جمعه خیرآباد اظهار کرد: نمونه بارز آن، تسلیحاتی که امروز در دست انصار الله یمن است یا موشک هایی که رزمندگان فلسطینی از آن استفاده می‌کنند و جرئت تجاوز به رژیم غاصب را نمی‌دهند و نکته آخر آنکه دشمنان نظام با دیدن این همه توانایی و پیشرفت، هرگز به خود اجازه فکر کردن درباره گزینه نظامی در مورد جمهوری اسلامی را نمی دهند و این همان بازدارندگی مطلوب است.

حجت الاسلام طزری گفت: عده ای در داخل از آمدن بایدن بیش از خود بایدن خوشحال شدند چرا که فقط ترامپ را یک موجود مزاحم می‌دانستند و رفتن او مساوی با رفتن یک موجود مزاحم است و اینگونه به جامعه تلقین و القاء می‌کنند که مشکلات اقتصادی ما بخاطر وجود ترامپ بود و بس و آنها هیچ گونه مسئولیتی در مورد تورم و گرانی های بی منطق امروز نداشته و ندارند و حال که ترامپ رفت مشکلات هم خواهد رفت.

وی افزود: این یک تحریم بزرگ است و نوعی بزک کردن دشمن، ترامپ تصویر بدون رتوش آمریکا بود، آنچه ترامپ کرد همان چیزی بود که اسلامی او انجام دادند و آنچه که بایدن انجام داد امروز وزیر امور خارجه جدید آمریکا همان را می گوید که ترامپ می‌گفت بایدن از برجام همان را می‌خواهد که ترامپ بخاطر آن از برجام خارج شد و بایدن به خاطر آن حاضر است به برجام برگردد.

امام جمعه خیرآباد خاطرنشان کرد: هدف هر دو خلع سلاح موشکی و عدم حضور منطقه ای ماست یکی با خروج از برجام و دیگری با حضور در برجام، بارها گفته شده و باز هم گفته خواهد شد کلید مشکلات ما در داخل و در دستان جوانان متعهد و متخصص است نه در آمریکا و در دستان بایدن، آدرس غلط به مردم دادن، ظلم و جفا در حق مردم است.

حجت الاسلام طزری بیان کرد: بایدن امروز با مشکلات بسیار متعدد در کشور خود روبه رو است مرد باشد مشکلات کشور خود را حل کند.

وی گفت: آمار بالای فوتی ها و درگیر شده ها به کرونا، شکاف طبقاتی و اجتماعی بوجود آمده در آمریکا است، اگر دیروز شکاف بین جامعه سیاه و سفید بود امروز بین طرفداران ترامپ و بایدن هم به آن افزوده شده، مشکلات اقتصادی و بیکاری ناشی از مشکلاتی است که در منطقه غرب آسیا با آن دست به گریبان است، شکست های پی در پی در منطقه غرب آسیا و از همه مهم تر چالش آمریکا با جمهوری اسلامی، که هر آنچه را در این سال‌ها در منطقه رشته  بود جمهوری اسلامی پنبه کرده است.

امام جمعه خیرآباد ادامه داد: امروز از آمریکا ابر قدرت، فقط عکسی و لاشه ای مانده است نهایت بی عقلی است که انسان سرنوشت و رفع مشکلات کشور توانمند و قدرتمند خود را به کشوری رو به افول گره بزند یقینا بایدن جز دشمنی در حق این ملت کاری نخواهد کرد و یقینا او هم مثل گذشتگان خود راه به جایی نخواهد برد و بیچاره کسانی که با طناب بایدن به چاه می‌روند.

حجت الاسلام طزری گفت: در آستانه رحلت حضرت ام النبین سلام الله علیها قرار داریم به روح بلند این بانوی اسلام درود می فرستیم، همچنین از خداوند برای همه مادران و همسران شهدا که در قید حیاط هستند توفیق سلامتی و تندرستی و برای آنان که از دنیا رفتند طلب علو درجات داریم.

 

کد خبر 1018235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha