کانون «آل‌طه(ع)» لارستان برگزیده کانون‌های فعال «بچه‌های مسجد» شد

اخوت گفت: کانون «آل‌طه(ع)» لارستان در نخستین قرعه‌کشی کانون‌های فرهنگی هنری فعال در سامانه بچه‌های مسجد در بین ۴۰ کانون برگزیده قرار گرفت.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: نخستین قرعه‌کشی کانون‌های فرهنگی هنری فعال در سامانه بچه‌های مسجد با حضور بیش از ۱۰۳۵ باب کانون انجام و ۴۰ کانون برگزیده انتخاب شدند و به هر یک از کانون‌ها مبلغ پنج میلیون ریال تعلق گرفت.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: کانون «آل‌طه(ع)» لارستان به مدیریت مرضیه عارف‌زاده از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس در جمع ۴۰ کانون برگزیده قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: این کانون فرهنگی هنری یک‌سال‌ونیم است که تأسیس شده و از همان ابتدای شروع کار با پیگیری‌های مداوم مدیر کانون و تشکیل کادر و شورا فعالیت خود را آغاز کردند و بر اساس برنامه‌های ابلاغی از استان و کشور، با اجرای برنامه‌ها و آموزش‌ها به نحو احسن و مطلوب به این مهم دست یافتند.

 

اخوت با این اینکه کانون «آل‌طه(ع)» لارستان برنامه‌ها را به سبک نو و با ایده‌های جدید اجرا می‌کند، افزود: مداومت در اجرای برنامه‌های شاخصی همچون سه‌شنبه‌های تکریم، شنبه‌های کتاب، طرح ایران قوی و همچنین برگزاری مسابقات قرآنی، کتابخوانی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری سبب شده که این کانون در کشور خوش بدرخشد.

کد خبر 1018273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha