محافل قرآنی همزمان با دهه فجر در مساجد ملایر برگزار می‌شود

یار محمدی گفت: همزمان با ایام دهه فجر در تعدادی از مساجد ملایر محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته شهرستان برگزار می شود.

«ایرج یار محمدی »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: برنامه‌های مختلف قرآنی در دهه فجر توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر پیش بینی شده که این برنامه ها از 12 بهمن ماه همزمان با اغاز برنامه های دهه فجر با همکاری سایر نهادها و ادارات در سطح شهرستان ملایر اجرا خواهد شد.

 

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری محافل انس با قرآن با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی ، سپاه ، اداره اوقاف  و امور خیریه ، اداره ورزش و جوانان و مجمع اساتیدحافظان و قاریان قرآن  در مساجد ملایر خبر داد و افزود: محافل  انس با قرآن با رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

وی از برگزاری مسابقه قرآنی صاعد 4 خبر داد و تصریح کرد: مسابقه قرآن صاعد بر اساسدعای 36 تا 46  صحیفه سجادیه و حکمت 241 تا 360نهج البلاغه توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می شود و اطلاع رسانی به مخاطبین آن انجام شده است.

یار محمدی افزود: علاقمندان برای پاسخ گویی به سوالات باید از 12 تا 22 بهمن ماه به سایت www.masani.ir مراجعه کنند که به برگزیدگان جوایز نقدی نفیس اهدا خواهد شد.


کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از  برگزاری پویش قرآنی تلاوت قرآن کریم ویژه برادران و خواهران به صورت کشوری خبر داد و گفت:  گفت: این پویش نیز توسط اداره تبلیغات اسلامی با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.


کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ادامه از برگزاری مسابقه ترجمه و مفاهیم جزء 30 ویژه کارکنان ادارات با مشارکت اداره ورزش و جوانان و اداره ارشاد خبر داد و افزود: همچنین قرار است دانشگاه علوم قرآنی با مشارکت دانشگاه ملی ،دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور مسابقه ای ویژه دانشجویان به صورت مجازی برگزار کند.

وی گفت:  همچنین از سوی اداره تبلیغات اسلامی ملایر مسابقه مفاهیم قرآن ویژه اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با همکاری آموزش و پرورش شهرستان ملایر نیز با استفاده از ظرفیت کانال شاد محافل انس با قرآن ، مسابقات و برنامه های مختلف قرآنی ویژه دانش آموزان و اولیاء برگزار می‌شود تصریح کرد: همچنین دوره های ختم قرآن و هدیه به روح حضرت زهرا(س) نیز با مشارکت فعالان قرآنی و علاقمندان برگزار می شود.

کد خبر 1018378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha