سامانه «بچه های مسجد» زمینه جذب نسل جوان به مساجد را فراهم کرده است

مظاهری بابیان اینکه سامانه «بچه های مسجد» زمینه جذب نسل جوان به مساجد را فراهم کرده است گفت: این سامانه ابزاری برای احیای کارکردهای مساجد است و برای نگه داشت این کارکردها باید با تعامل و همفکری مشکلات موجود را مطرح و برای آن چاره اندیشی کرد.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد بابیان اینکه سامانه «بچه های مسجد» زمینه جذب نسل جوان به مساجد را فراهم کرده است اظهار داشت: این سامانه ابزاری برای احیای کارکردهای مساجد است و برای نگه داشت این کارکردها باید با تعامل و همفکری مشکلات موجود را مطرح و برای آن چاره اندیشی کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از شبکه رابطین استان که با وجود تمامی مشکلات، همواره پای کار هستند گفت: راه اندازی شبکه رابطین در کشور باعث شده است تا مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرلحظه عملکردشان را مشاهده کنند.

 

وی ابراز کرد: یکی از اهداف مهم راه اندازی شبکه رابطین شناسایی و ارتقاء کانون های فرهنگی هنری غیرفعال است که با این طرح می توان به این کانون ها کمک کرد تا فعالیت خود را آغاز کنند، چراکه فعال بودن کانون فرهنگی هنری در یک محله زمینه ساز پیشرفت محله را فراهم می‌کند.

 

مدیر کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه از ابتدای اجرای طرح ملی «ایران قوی» رابطین فهمای استان جزو برترین های فهمای کشور هستند گفت: فعالیت مستمر و پیوسته رابطین فهمای استان موجب تقویت اجرای طرح ملی «ایران قوی» شده است.

 

مظاهری بابیان اینکه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با تشکیل شبکه رابطین فهما توسعه دوچندانی گرفته است گفت: فعالیت گسترده رابطین فهما در اجرای هرچه بهتر طرح ملی «ایران قوی» موثر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری با ۴۳۹ باب کانون فرهنگی هنری دارای ۲۳ رابط فهما است که به طور پیوسته در طرح ملی «ایران قوی» فعال هستند.

 

کد خبر 1018414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha