اهدای ۷تبلت به دانش آموزان نیازمند آملی

کوهستانی گفت: خادمیاران رضوی کانون محلی خدمت رضوی حسینیه چهارده معصوم (ع) شهرستان آمل ۷عدد تبلت دانش آموزی به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال تهیه و در چهارشنبه های امام رضایی به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

«احمدکوهستانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری به فعالیت بیش از 1000خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) در شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: این خادمیاران رضوی به صورت خودجوش  و به نیت سلامتی آقا امام زمان (عج)، ترویج سیره عملی امام مهربانی ها حضرت ثامن الحجج(ع) در حوزه های مختلف محرومیت زدایی، دستگیری از نیازمندان، ارائه خدمات درمانی رایگان، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، تامین دارو بیماران صعب العلاج، تهیه جهیزیه نوعروسان، تهیه لوازم التحریر و تبلت دانش آموزان، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و... فعالیت دارند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان  آمل افزود: خادمیاران این شهرستان تمامی فعالیت های خود را در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی ثبت می نمایند تا به ازای فعالیت خود در محل سکونت، شیفت حرم برایشان محقق شود.

 

وی به شیوع کرونا و تلاش خادمیاران رضوی آمل شهر هزار سنگر برای دستگیری از نیازمندان در قالب توزیع سبد کالا، غذای گرم، اقلام بهداشتی و ... اشاره کرد و ادامه داد: این شهروندان نیک اندیش آمل که در قالب تشکیلات خادمیاری به هم نوعان خود خدمت رسانی می کنند از اهمیت فراهم شدن زمینه آموزش دیدن دانش آموزان در شبکه شاد هم غافل نشدند و با کمک خیرین تبلت دانش آموزی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار می دهند.

 

کوهستانی از تهیه 7عدد تبلت به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: این امکانات کمک آموزشی به همت خادمیاران رضوی کانون محلی خدمت رضوی حسینیه چهارده معصوم (ع) شهرستان آمل تهیه و در چهارشنبه های امام رضایی به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

کد خبر 1018433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha