۹۰۰ دستگاه وسیله گرمایشی  به مددجویان گیلانی اهدا شد

اهرابی با اشاره به تامین لوازم ضروری زندگی برای مددجویان کمیته امداد گیلان از اهدای ۹۰۰ دستگاه وسیله گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن به این افراد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» امروز(شنبه، ۴ بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۱۷۸ مرکز نیکوکاری تحت پوشش کمیته امداد گیلان اظهارکرد: مراکز نیکوکاری محله‌محور و با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین، نیکوکاران، هیئت امنای مساجد و معتمدان محلی در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری و رفع فقر و محرومیت فعالیت می‌کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان ایجاد حس نوع‌دوستی و همدلی در میان اقشار مختلف را از رسالت‌های این مراکز اعلام کرد و افزود: : طی هفت ماه سال جاری، بالغ بر ۲۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق این مراکز در قالب کمک‌های نقدی، تهیه کالا و ارائه تخفیفات و خدمات به نیازمندان کمک شد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان از برنامه‌های کمیته امداد است گفت: هر ساله تعدادی لوازم گرمایشی به مددجویان ساکن در مناطق محروم و سردسیر ببه همت کمیته امداد اهدا می‌شود.

 

اهرابی با بیان اینکه امسال ۹۰۰ دستگاه وسیله گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن به محرومان اهدا شده است اذعان کرد: همچنین ۶۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی شامل یخچال، پنکه، کولر و سایر وسایل ضروری زندگی شامل ماشین لباسشویی، فرش، اجاق گاز، تلویزیون، پتو و... بین مددجویان استان توزیع‌ شده است.

 

وی افرود: برای تهیه این اقلام افزون بر ۹۷ میلیاد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و کمک‌های خیرین هزینه شد.

 

اهرابی با تاکید بر لزوم دستگیری از نیازمندان که در قرآن و احادیث نیز بسیار بدان سفارش شده است اعلام کرد: خیرین و مردم نوع‌دوست گیلانی می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* کمک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی برسانند و یا از طریق شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ نزد بانک ملی شعبه حشمت رشت با کد ۳۷۱۱ به نام درآمد‌های اختصاصی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان واریز کنند.

کد خبر 1018450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha