بهره مندی ۳۴ نوعروس و داماد چالوسی از کمک هزینه جهیزیه و ازدواج

قمی گفت: از ابتدای سالجاری ۲۶ سری جهیزیه و ۸ مورد هدیه داماد به مبلغ ۳۱۱ میلیون تومان با هدف ترویج سنت حسنه الهی و گسترش فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان چالوس پرداخت شد.

«محمد قمی» با اشاره به اینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری گفت: 2519 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان چالوس قرار دارند  و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چالوس اظهار کرد: از ابتدای سالجاری 26 سری جهیزیه و 8 مورد هدیه داماد به مبلغ 311 میلیون تومان پرداخت شد.

 

قمی به برگزاری دوره‌های آموزش و مشاوره پیش از ازدواج برای این گروه از افراد تحت حمایت  در کنار پرداخت کمک ‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج اشاره کرد و افزود: ارائه آموزش‌های فرهنگی به نوعروسان با توجه به شیوع بیماری کرونا، با فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

وی اضافه کرد:  در کنار این آموزش ها زوج های جوان در کانال های مجازی با همکاری مرکز نیکوکاری فرهنگی از مشاوره ها و راهکارهای لازم در زمینه مهارت های زندگی نیز بهره مند می شوند.

 

قمی با تقدیر از خیران چالوسی در کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، ادامه داد: 235 میلیون تومان از کمک هزینه خرید جهیزیه توسط خیران تامین شد و خیران می‌توانند با مراجعه به اداره  کمیته امداد این شهرستان  به‌صورت حضوری  در تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج مددجویان این نهاد مشارکت کنند.

 

 

کد خبر 1018484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha