راه یابی چهار قاری از استان البرز به چهل و سومین دوره مسابقات ملّی قرآن کریم

حجت الاسلام اشرفی با اشاره به اهمیت توجه به قرائت و حفظ قرآن کریم گفت: چهار قاری از استان البرز به چهل و سومین دوره مسابقات ملّی قرآن کریم راه یافتند.

 « حجت الاسلام اشرفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در حاشیه آئین تجلیل از برترین های آئین چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله کشوری که شنبه ۴ بهمن برگزار شد گفت:  چهار قاری از استان البرز به چهل و سومین دوره مسابقات ملّی قرآن کریم راه یافتند. 

 

مدیر قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: ۲۵۰ نفر قاری قرآنی در استان البرز در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت کردند. 

 

وی عنوان کرد: از مجموع افراد ثبت نام شده در چهل و سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم ۱۱۴ نفر به مسابقات استانی راه یافتند که ۶۵ نفر خواهر و ۴۹ نفر برادر بودند و از این تعداد ۱۴ نفر به مسابقات کشوری معرفی شدند.

 

وی با اشاره به اهمیت تأثیر کرونا در امور مختلف فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اظهار کرد: برنامه های قرآنی یکی از برنامه های محوری اجتماعی است که در جریان کرونا با هجمه هایی روبه رو شد. 

 

مدیر قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: جامعه قرآنی استان البرز مفتخر به راه یابی چهار نفر از قاریان قرآن در این دوره از مسابقات ملی بود که در این نشست از این عزیزان تقدیر شد. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1018533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha