بررسی همکاری های دوجانبه صداوسیما و بنیادفرهنگی مهدی موعود/دشمن به شدت علیه مهدویت کار می کند

نشست مشترک مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی کرمان با مدیرکل صداوسیمای مرکز استان در خصوص ایجاد رویکرد جدید در ترویج فرهنگ مهدویت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مهدی عرب پور، شنبه(4 بهمن) در نشست با مدیرکل صداوسیمای مرکز استان در خصوص ایجاد رویکرد جدید در ترویج فرهنگ مهدویت با اشاره به اینکه بنیادفرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی هیچ ردیف بودجه مستقلی ندارد؛ افزود: مهدویت یکی از اصلی ترین مسائل است که دشمن برای آن برنامه دارد.

 

 

مدیرعامل بنیادفرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی استان کرمان به هدف گیری دو بال مهم شیعه یعنی «عاشورا» و«مهدویت» توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: در زمینه {عاشورا} شهادت اما جوشش خون شهید کار دیگری کرد از جمله اینکه جریان شهادت شهید سلیمانی کلاً به نفع بیداری{ملت ها} رقم خورد.

 

 

وی با افزودن این مطلب که خون شهید از بدو اُحُد تاکنون یاری گر اسلام بوده است؛ اظهار کرد: در مورد مهدویت اما دشمن با شبهه افکنی، تخریب و...کار می کند لذا مؤثرین حوزه فرهنگ باید درباره مهدویت سنگ تمام بگذارند و کار بیشتری انجام بدهند.

 

 

حجت الاسلام عرب پور با ابراز تأسف از این موضوع که بعضی از مباحث فرهنگی هنوز به صورت سنتی دنبال می شود؛ این شیوه را باعث عقب افتادن جامعه از مباحث دینی و فرهنگی دانست.

 

 

وی در ابتدای سخنان خود گزارشی اجمالی از فعالیت های انجام شده و در دست اقدام بنیاد ارائه کرد.

 

 

احمد علیرمضانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز استان هم در این نشست با تصریح به این مطلب که در دوران مسئولیت آنچه در کارنامه کاری هر یک از ما می ماند همان است که برای دین و مهدویت انجام می شود؛ بر آمادگی صداوسیمای مرکز استان در زمینه ترویج بیش از پیش مباحث مهدویت تأکید کرد.

 

 

وی اختصاص برنامه رادیویی« گل نرگس» را در همین راستا خواند و افزود: مباحث مهدویت نیاز به تفاهم نامه و این دست از مسائل ندارد زیرا کسی که ادعای شیعه گری دارد باید در این مباحث کار کند.

 

 

علیرمضانی از مدیرعامل بنیادفرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی استان درخواست کرد ظرفیت های موجود بنیاد برای استفاده در صداوسیما را احصا و معرفی کند زیرا اراده مدیریتی این رسانه بر ارتقاء مسائل دینی است.

 

 

در این نشست همچنین موافقت شد: نشست مشترکی با برنامه سازان و کارگردانان در زمینه برنامه های مهدوی برگزار شود.

کد خبر 1018585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha