رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان روند کاهشی پیدا کرده است

حیاتی با بیان اینکه چگونگی انجام پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای استان همچنان رصد می‌شود گفت: متاسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان روند کاهشی پیدا کرده و روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی در برخی شهرها زیر ۵۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «ولی‌الله حیاتی» ظهر امروز (شنبه 4 بهمن) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، با بیان اینکه متاسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان روند کاهشی پیدا کرده است اظهار کرد: ما به تناسب شرایطی که داریم و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، فعالیت صنوف را آزاد می‌کنیم ولی شاهد هستیم که پروتکل‌های بهداشتی در برخی از صنوف رعایت نمی‌شود.

 

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان افزود: روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی در چهار شهر اندیمشک، کارون، امیدیه و باغملک بالای 90 درصد است و سایر شهرها کمتر و در جاهایی زیر 50 درصد است که فرمانداران باید گشت‌های بازرسی را فعال کنند و بحث رعایت پروتکل‌ها در کلیه صنوف به صورت جدی دنبال شود.

 

وی بر نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات استان و ضرورت عمل کردن به آن تاکید کرد و ادامه داد: بعد از اینکه این طرح در ادارات ما به صورت کامل انجام شد، باید به سراغ سایر بخش‌ها برویم.

 

حیاتی با اشاره به اینکه اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نادیده گرفته شود دوباره با یک پیک و بحران دیگری مواجه می‌شویم تصریح کرد: فرمانداران باید از طرح شهید سلیمانی پشتیبانی کامل داشته باشند و همه باید کمک کنیم که این طرح با قدرت و قوت اجرا شود.

 

وی با بیان اینکه چگونگی انجام پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای استان همچنان رصد می‌شود یاد آور شد: نباید دچار عادی‌انگاری شویم و چون شرایط رو به بهبود رفته دورهمی‌ها، بیرون رفتن‌ها، شب‌نشینی‌ها و ... را افزایش دهیم چرا که در غیر این صورت با بحران مواجه می‌شویم.

 

کد خبر 1018592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha